• Yrityksen nimi
  • Sijainti
    Espoo
  • Lisätietoja antaa

    Kari Juutilainen, p. 040 658 4242.

Etsimme nyt uutta 

Digital Marketing Coordinatoria 

vahvalla SEO- ja SEM-osaamisella kehittämään Wulffin verkkokauppamyyntiä sekä parantamaan digitaalista asiakaskokemusta. Vastuullasi on Wulffin verkkokauppojen-, palvelujen ja verkkopintojen kehittäminen alamme parhaimman asiakaskokemuksen tarjoavaksi ja kaupallista tulosta tuovaksi. Vastaat myös kaikille avoimen verkkokauppamme wulffinkulma.fi, Sopimusasiakkaidemme palvelu WulffNet sekä konsernimme nettisivustojen teknisestä kehityksestä ja käytettävyydestä.  

Digital Marketing Coordinatorilla on tärkeä rooli Wulffin kasvussa ja kehityksessä. Tavoitteemme on tarjota alamme paras asiakaskokemus ja helpoimmat hankinnat, myös verkkopinnoilla. Sinä olet avainasemassa tekemässä kasvustamme verkossa menestystarinaa.  

Menestyt tehtävässä parhaiten, kun sinulla on

  • kokemusta SEM:sta, SEO:sta, web-analytiikasta, markkinoinnin automaatiosta ja konversio-optimoinnista.
  • e-Commerce-kokemusta (kuluttaja/b-to-b).
  • näyttöä verkkokaupan kaupallisesti onnistuneesta kehittämisestä.
  • kokemusta ja näyttöä verkkosivujen teknisestä kehittämisestä.
  • intoa ja joustavaa mieltä osallistua monipuolisesti myyntiyhtiön toimintaan ja hankkeisiin.

Wulffilaiset ovat tekijöitä ja myynti-ihmisiä, joten toivomme uuden Digital Marketing Coordinatorin olevan kaupallisesti ajatteleva hands on -henkilö. Meidät tunnistaa myös energisestä ja ratkaisukeskeisestä asenteesta, joten hyväsykkeisessä työssä ja iloisessa joukossamme viihtyy parhaiten henkilö, jolla on tehtävässä tarvittavan teknisen osaamisen lisäksi näitä ominaisuuksia.  

Digital Marketing Coordinator raportoi Wulffin viestintä- ja markkinointijohtaja Tarja Törmäselle.  

Rekrytoinnista vastaa Wulffin ja wulffilaiset hyvin tunteva Kari Juutilainen / InHunt Group, p. 040 658 4242.

Hae paikkaa