• Yrityksen nimi
  • Sijainti
    Espoo
  • Lisätietoja antaa

    Kari Serjamaa, puh. 040 - 750 0206

Autonvuokraustoimiala on vahvassa nousussa ja ajanhermolla ihmisten ja yritysten siirtyessä omistamisesta joustavampiin autonkäyttömuotoihin. Helkama Rent Oy harjoittaa autonvuokrausliiketoimintaa Suomessa kansainvälisillä Avis, Budget ja Payless -brändeillä. Avis ja Budget -toimipisteverkosto kattaa lähes sadalla toimipisteellään koko Suomen. Liikematkailijoiden sekä kuluttaja-asiakkaiden lisäksi Helkama Rent palvelee useiden autotalojen, vakuutus- ja leasingyhtiöiden asiakkaita, sekä tarjoaa auton-vuokrauspalveluita yritysten niin lyhyisiin kuin pitkäaikaisiin autotarpeisiin. Helkama Rent Oy on Helkama-Auto Oy:n tytäryhtiö. Helkama-Auto Oy on perheyhtiö ja osa yli satavuotiasta Helkama-yritysryhmää. Helkama on harjoittanut Avis -autonvuokraustoimintaa vuodesta 1986, Budget -autonvuokraustoimintaa vuodesta 2009 ja Payless –vuokraustoimintaa vuodesta 2015 lähtien.

KEY ACCOUNT MANAGER

Tehtäväsi on kasvattaa myyntialueesi ja nimetyn asiakassalkkusi liikevaihtoa ja kannattavuutta. Osallistut aktiivisesti myös uusasiakashankintaan. Ymmärrät asiakkaan ostoprosessin ja tunnistat ne tekijät jotka vaikuttavat olennaisesti ostopäätökseen. Kartoitat asiakaskuntasi liikkumisen tarpeet, argumentoit ja perustelet asiakkaan pitkäjänteiseksi ratkaisuksi Helkama Rentin liikkumispalvelupaketit hyötyjen kautta. Teet positiivisen vaikutuksen päättäjiin ja erottaudut aktiivisuudella, taidolla sekä asenteella kilpailijoista. Tarjouslaskenta, tarjouksien tekeminen ja niiden myyminen asiakkaalle ja sopimusneuvottelujen maaliin vieminen ovat arjen tehtäviäsi.

Vastaat nimettyjen asiakkaiden ja asiakassegmenttien kotimaisten ja tarvittaessa kansainvälisten tarjouskilpailujen hoitamisesta. Suunnittelet & toteutat itsenäisesti sovittuja myynninedistämistoimenpiteitä kentällä ja toimit aktiivisesti yhteistyössä yhtiön markkinoinnin, muiden yksiköiden ja kansainvälisen organisaation kanssa.

Menestyt tehtävässä, kun ymmärrät monimuotoisen ja jatkuvasti muuttuvan markkinan ja matkustamisen koko ketjun ja sen tarpeet. Osaat kartoittaa asiakkaan liiketoiminnan, haastat liikkumiseen liittyviä nykyisiä tapoja ja tottumuksia. Ymmärrät asiakkaan arvon pitkällä tähtäimellä.

Persoonatasolla olet tuloksentekijä. Sinussa korostuvat hyvät henkilökohtaiset myyntitaidot, uteliaisuus, ratkaisukeskeisyys, systemaattisuus, energisyys, aktiivisuus, palveluhalu ja itseohjautuvuus. Olet tavoitteellinen, määrätietoinen, yhteistyökykyinen, joustava ja oikealla tavalla kunnianhimoinen. Haluat ja osaat ottaa vastuu asioiden maaliin viemisestä. Sinulla on hyvä suullinen ja kirjallinen englanninkielentaito.   Olet aktiivinen erilaisten digitaalisten palveluiden käyttäjä myös yksityiselämän puolella.

Jätä hakemus

  • Nimi *
  • Syntymäaika *
  • Postinumero *
  • Katuosoite *
  • Postitoimipaikka *
  • Sähköposti *
  • Puhelinnumero *
  • Linkedin URL
  • Työkokemus Vuosina *
  • Palkkatoivomus *
  • Avainsanoja *
  • Kommentti
  • Liitä hakemus ja CV

    Sallitut tiedostomuodot: pdf, doc, docx, txt, rtf. Mikäli et saa liitettyä tiedostoja, toimi seuraavalla tavalla: Lähetä hakemus ilman liitettyjä tiedostoja. Lähetä sen jälkeen tiedostot sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@inhunt.fi ja liitämme ne hakemukseen puolestasi. Voit myös kokeilla jättää hakemuksen toista selainta (esim. Google Chrome tai Mozilla Firefox) käyttäen.
Henkilötietosuojauskäytäntö »