Myyntipäällikkö Contact Center -liiketoimintaan Dynavalle (Helsinki, Turku, Tampere)
Etsimme motivoitunutta huipputyyppiä täydentämään myynti- ja asiakkuustiimiämme! Jos olet jo hankkinut kannuksia B2B-ratkaisumyynnin parissa ja ymmärrät mitä asiakkuuksien systemaattinen kehittäminen ja kasvattaminen on, sekä haluat kehittyä entistä kovemmaksi ammattilaiseksi, tässä voi olla loistava tilaisuus juuri sinulle.
Tehtäväsi on myydä ulkoistetun asiakaspalvelun ratkaisujamme yksityisen ja julkisen puolen asiakkaille. Löydät vastauksia asiakkaan haasteisiin perehtymällä tämän nykytilanteeseen ja rakennat yhteistyössä asiakkaan ja Dynava-tiimin kanssa ratkaisuja, joilla Dynava voi olla asiakkaalle avuksi. Työssäsi tärkeitä asioita ovat luottamuksellisten asiakassuhteiden luominen, tarjoustyöskentelyn hallinta ja yhteistyön koordinointi asiakkaan sekä oman palvelutuotantomme välillä. Työssäsi apunasi on oma tiimi sekä muut organisaation asiantuntijat ja esimiehet, mutta odotamme sinulta hyvää oman työn hallintaa ja systemaattista tapaa työskennellä. Asiakastyö tapahtuu niin kasvokkain kuin virtuaalisissa tapaamisissa.
Olemme hyvin ylpeitä osaamisestamme ja tulemme panostamaan erityisesti juuri sinun koulutukseesi ja valmentamiseen. Tukenasi työskentelee joukko osaavia ammattilaisia, joilta toivottavasti kysyt apua aina sitä tarvitessasi – työkavereidesi ja esimiehesi apuun voit meillä aina luottaa. Myyntityö on tavoitteellista tekemistä, mikä motivoi ja haastaa meidät tuottamaan joka päivä loistavia asiakaskohtaamisia.
Tarjoamme sinulle
- Asianmukaisen palkkauksen (pohja + provisio)
- Ison talon edut (mm. lounas-, liikunta- ja kulttuurietu, kattava työterveys sekä halutessasi autoetu)
- Valmiit konseptit ja ammattitaitoisen palvelutuotannon
- Mahdollisuuden kehittyä ja kehittää omaa työtäsi
- Toimiston Helsingissä, Turussa tai Tampereella
- Joustavan työajan ja mahdollisuuden tehdä osan työstäsi etänä
- Onnistumista tukevan ilmapiirin
- Hyvän perehdytyksen joka jatkuu läpi koko kehityspolkusi
Mitä odotamme sinulta? Myyntipäällikön työ vaatii sinulta ennen kaikkea intoa uuden oppimiseen ja palavaa halua asiakkuustyöhön. Olet hyvä verkostoituja ja sinulla on kyky luoda luottamuksellisia asiakassuhteita. Pystyt keskustelemaan luontevasti asiakasorganisaatioiden ylemmän johdon kanssa, mutta kykenet hyvään yhteistyöhön myös muiden sidosryhmien kanssa. Ymmärrät sopimustekniikkaa ja asiakkuuskannattavuuslaskelmia, myös excelien pyörittely on sinulle tuttua. Olet vakuuttava esiintyjä ja kommunikoit sujuvasti niin suomeksi kuin englanniksi. Ymmärrät järjestelmällisen ja suunnitelmallisen myyntityön merkityksen ja käytät luontevasti myynnin tukijärjestelmiä. Sinulla on kokemusta ja näkemystä erityisesti nykyaikaisen asiakaspalvelun työkaluista, mutta arvostamme myös laaja-alaista osaamista muusta liiketoiminnasta. Työsi vaatii jonkun verran matkustusvalmiutta kotimaan sisällä. Työskentelyotteeltasi toivomme sinun olevan ahkera, tarkka ja joustava.
Kiinnostuitko? Jos kiinnostuksesi heräsi laita hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen oheisen linkin kautta viimeistään 3.4.2022 mutta toimi pian sillä käsittelemme hakemuksia myös hakuajan kuluessa. Lisätietoja tehtävästä antavat Senior Headhunter Tapani Tuohimaa 040-585 3068 ja Senior Headhunter Harri Vuontelo 044-577 1204.