
Temotek Palvelut Oy on vastuullinen korjausrakentamisen alalla toimiva perheyritys. Vuonna 2007 perustettu yritys on erikoistunut toimisto- ja toimitilamuutoksiin. Se palvelee yritys- ja yksityisasiakkaita, yleishyödyllisiä toimijoita sekä julkista sektoria Oulun ympäristössä oman osaavan henkilökunnan sekä pitkäaikaisten kumppanien voimin. Temotek Palvelut tunnetaan asiakaslähtöisenä ja joustavana toimijana, jonka työn laatuun voi luottaa. Yrityksen liikevaihto vuonna 2022 tulee olemaan noin viisi miljoonaa euroa. Temotek Palveluilla on noin 30 omaa työntekijää ja sen toimisto sijaitsee Oulun Teknologiakylässä.
Haemme nyt
TOIMITUSJOHTAJAA
toteuttamaan Temotek Palvelut Oy:n kasvustrategiaa Oulun alueella.
Mitkä ovat uuden toimitusjohtajan tärkeimmät tehtävät?
- Johdat kokonaisvaltaisesti yrityksen muutosta nykyisestä kokoluokasta ja toimintamallista kohti itsenäistä, kannattavasti kasvavaa korjausrakentamisen yritystä.
- Osallistut asiakashankinnan kehittämiseen ja yrityksen tunnettuuden parantamiseen sen markkina-alueella.
- Vastaat talouden ohella myös henkilöstöjohtamisesta.
Mitä odotamme uudelta toimitusjohtajalta?
- Tulosorientoitunutta ja yrittäjähenkistä asennetta. Tehtävässä on mahdollisuus kasvattaa laadukasta palvelua tuottavan yrityksen liikevaihtoa kannattavasti.
- Nykyaikaista otetta johtamiskulttuuriin ja asiakaslähtöistä toimintatapaa.
- Vähintään viiden vuoden kokemusta rakentamisen alalta tulosvastuullisissa tehtävissä.
- Riittävää ymmärrystä tuotannollisista ja taloudellisista toimintatavoista sekä näkemystä liiketoiminnan mahdollisuuksista tulevaisuudessa.
Minkälaista olisi työskennellä meillä?
- Temotek Palveluilla töitä tehdään hymyillen ja mukavassa porukassa hyvällä asenteella. Yrityksessä on korkea henkilöstö- ja asiakastyytyväisyys, joiden kehittämistä toimitusjohtaja jatkaa.
- Saat monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtäväkokonaisuuden. Pääset kehittämään ja johtamaan koko operatiivista liiketoimintaa hyvät tulevaisuuden näkymät omaavassa yrityksessä.
- Toimitusjohtajalle tarjotaan tehtävän vaativuutta vastaavaa palkkausta sekä mahdollisuutta osakkuuteen.
- Työtäsi tukee hallitus, joka koostuu sekä yrityksen omistajista että hallitusammattilaisista.
Mikä on haun aikataulu?
Lähetä hakemuksesi, CV:si ja palkkatoiveesi alla olevan Hae paikkaa -linkin kautta. Toivomme, että tehtävään valittu henkilö voi aloittaa työt pian vuoden 2023 alkupuolella.
Kiinnostuitko?
Lisätietoja tehtävästä antaa: InHunt Group Oy:n aluejohtaja, Senior Headhunter Stig Hedberg 044 3303132, stig.hedberg@inhunt.fi