Servica on tunnettu ja luotettava toimija sekä hyvä arjen kumppani. Tuotamme omistaja-asiakkaillemme kaikki arjen tukipalvelut turvallisesti ja luotettavasti. Asiakaslähtöisyys, hyvinvoiva henkilöstö sekä rohkeus ja tuloksellisuus kaikessa toiminnassa näkyvät asiakkaillemme laadukkaana ja kustannustehokkaana palveluna.
Controller / Business Controller
Oletko kiinnostunut siitä, mitä on numeroiden takana? Kaipaatko monipuolisia työtehtäviä, joissa pääset kehittämään ja tukemaan liiketoimintaa sekä analysoimaan lukuja laaja-alaisesti? Tämä voi olla tuleva työpaikkasi!
Haemme nyt Controlleria / Business Controlleria vakituiseen työsuhteeseen
Controllerina / Business Controllerina tuotat liiketoimintaa tukevia raportteja ja analyyseja yritysjohdolle päätöksenteon pohjaksi. Olet aktiivisesti mukana liiketoimintojen johtoryhmätyöskentelyssä sekä osallistut raportoinnin, järjestelmien ja prosessien kehitys- sekä strategiaprojekteihin. Hahmotat liiketoiminnan kokonaiskuvan ja ymmärrät miten muutokset vaikuttavat kokonaisuuteen. Myös budjettien ja ennusteiden laatiminen ja prossien kuvaaminen sekä investointien suunnittelu ja kannattavuuden seuranta kuuluvat työnkuvaasi. Tehtäviin voi kuulua myös liiketoiminnan strategian pohtimista, osallistumista liiketoimintayksiköiden tavoitteiden asettamiseen ja liiketoimintasuunnitelmien laatimiseen sekä projektien suunnitteluun. Verkostoituminen tärkeiden sidostyhmien, niin sisäisten kuin ulkoisten, kanssa on olennainen osa rooliasi, jotta voit kehittää itseäsi ja päivittää osaamistasi yhtiön tarpeiden mukaisesti.
Toivomme, että olet analyyttinen, huolellinen ja itsenäiseen työskentelyyn tottunut. Roolissasi olet avoin ja sinulla on hyvät yhteistyötaidot. Sinulla on kyky priorisoida ja kestät paineen alla työskentelyä. Servicalla tapahtuu tulevaisuudessa suuria muutoksia ja tehtävänäsi tässä projektissa on mahdollisten uusien järjestelmien vaatimusmäärittely sekä organisaation koulutus näiden järjestelmien ja prosessien käyttöönotossa. Tämä vaatii kykyä viedä projekteja eteenpäin tiukkojen aikataulu- ja taloudellisten raamien puitteissa. Tekemistäsi ohjaa vahva halu ymmärtää ja kehittää liiketoimintaa numeroiden kautta.
Edellytämme tehtävään soveltuvaa kauppatieteellistä (KTM) tai liiketalouden (AMK / YAMK) koulutusta. Toivomuksena on vähintään 3 vuoden kokemus monipuolisista taloushallinnon tehtävistä. Kokemus palveluliiketoiminnasta sekä monipalveluyrityksistä katsotaan eduksi. Myös osaaminen vaativien järjestelmäuudistusten läpiviennistä katsotaan hakijalle eduksi.
Tarjoamme sinulle aitiopaikan kehittyvässä monipalvelualan yrityksessä sekä monipuolisen työnkuvan talouden tehtävissä vahvana osana liiketoimintaa. Tueksesi saat mukavan ja ammattitaitoisen 12 hengen tiimin. Tarjoamme vapautta ja vastuuta liukuvan työajan ja etätyömahdollisuuden puitteissa. Noudattamamme työehtosopimus mahdollistaa laajemmat vuosilomakertymät. ePassin avulla voit nauttia liikunta- tai kulttuuripalveluista tai hoitaa hyvinvointiasi.
Jätä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoiveineen viimeistään 25.9.2022. Täytämme paikan heti, kun löydämme työnkuvaa vastaavan hakijan.
Mikäli joku asia jäi askarruttamaan, niin lisätietoja tehtävästä antaa Aluejohtaja, Senior Headhunter Heikki Ovaskainen, puh. 040 – 8439 221.