Me S-Pankissa pyrimme siihen, että asiakas kokee aina saavansa vähän enemmän kuin osasi odottaakaan. Haluamme haastaa toimialan totuttuja käytäntöjä ja mahdollisuuksia vaikuttaa on valtavasti. Meillä saat reilusti vastuuta ja tilaisuuksia kehittää ylivoimaisen helppoja ja hyödyllisiä palveluita noin kolmelle miljoonalle S-ryhmän asiakasomistajalle. Vaikka teemme vaativaa asiantuntijatyötä, emme silti turhia jäykistele.
Kannattavan ja vakaan kasvun varmistamiseksi haemme nyt S-Pankille Helsinkiin
Asiakaspalvelujohtajaa
vastaamaan S-Pankin asiakaspalvelukokonaisuudesta. Tarjoamme asiakkaillemme valtakunnallista asiakasomistajapalvelua sekä neuvontaa kaikissa pankkiasioissa. Henkilöstöä asiakaspalvelussa on 110 ja asiakaskontakteja on vuosittain noin miljoona.
Asiakaspalvelujohtajana vastaat pankin Contact Centerissä toteutettavan asiakaspalvelun laadusta. Toimit lähiesimiehenä yksikön päälliköille. Tärkeä osa tehtävääsi on ylläpitää ja kehittää yksikön työtyytyväisyyttä. Ala kehittyy, joten toivomme sinulla olevan osaamista ja näkemystä digitaalisen kehityksen tuomiin mahdollisuuksiin asiakaspalvelun kehittämisessä.
Toivomme sinulta:
- Vahvaa työkokemusta asiakaspalvelun, mielellään Contact Centerin esimiestehtävistä
- Hyvää ymmärrystä asiakaspalveluprosessien kehittämisestä
- Riittävää digiosaamista ja kykyä ymmärtää nykyaikaista liiketoimintaa
- Mielellään kokemusta pankkitoiminnasta, -tuotteista ja –prosesseista
- Kykyä tuottaa korkeatasoista kirjallista materiaalia
- Tehtävään soveltuvaa korkeakoulutason tutkintoa
Henkilönä olet ihmisten johtaja. Sinussa korostuu energisyys, rohkeus, itseohjautuvuus, tavoitteellisuus ja tuloshakuisuus. Ymmärrät kuuntelemisen arvon, olet oikeudenmukainen ja tarvittaessa jämäkkä. Näet kokonaisuuden ja osaat erinomaisella johtamisellasi pilkkoa asiat toteutettaviksi osiksi. Tehtävässä kohtaat ison määrän sidosryhmiä, joten olet yhteistyökykyinen ja kommunikoinniltasi selkeä. Saat asioita aikaiseksi ja pystyt tekemään päätöksiä. Olet myös kirjallisesti sujuva.
Tarjoamme:
- hyvässä kunnossa olevan yrityksen mielenkiintoisella toimialalla
- motivoituneen henkilöstön
- mahdollisuuden kehittyä
- kilpailukykyiset työsuhteen ehdot
Ison talon edut, pienen talon into
S-Pankki on jo kahdeksan kertaa valittu Suomen vastuullisimmaksi pankiksi (Sustainable Brand Index). Vastuullisuus tarkoittaa meille myös sitä, että pidämme hyvää huolta työntekijöistämme. S-Pankin taustalla vaikuttava S-ryhmä tarjoaa ison talon ainutlaatuisia voimavaroja ja mahdollisuuksia. Vaikka olemmekin osa isoa S-ryhmää, toimimme ketterästi ja meiltä löytyy pienen talon intoa tehdä ja kehittää. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut, kuten henkilökuntahintaiset pankkipalvelut ja ostoedun S-ryhmän toimipaikoista. Haluamme, että työntekijöillämme pysyvät työ ja muu elämä tasapainossa, ja siksi meillä voi tehdä tarpeen mukaan vaikkapa etätöitä tai hyödyntää liukuvaa työaikaa. Tuemme työntekijöidemme työhyvinvointia monin tavoin, kuten tarjoamalla kattavan työterveyshuollon, tukea liikuntaharrastuksiin ja tekemällä pienillä asioilla työpäivistä mukavampia. Kun työntekijät ovat onnellisia, yrityskin voi hyvin.
Jos tulet valituksi tehtävään, luottotietosi ja yritysyhteytesi tarkistetaan sekä sinusta teetetään turvallisuusselvitys.
Mikäli kiinnostuksesi heräsi niin laita CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen tulemaan viimeistään sunnuntaina 13.6.2021 alla olevan linkin kautta mutta toimi pian sillä käsittelemme hakemuksia myös hakuajan kuluessa.
Lisätietoja tehtävästä antavat InHunt Group Oy:ssä Senior Headhunter Jyrki Hämäläinen p. 0400-467 792 tai Senior Headhunter Harri Vuontelo 044-577 1204.