
Ilmatar on ainoa suomalainen energiayhtiö, joka kehittää, tuottaa ja myy vain uusiutuvaa energiaa jo perustamisestaan lähtien. Ilmatar omistaa uusiutuvan energian tuotantonsa, vastuullisesti. Ilmattaren tavoitteena on kasvattaa kotimaista tuulivoiman ja uusiutuvan energian tuotantokapasiteettia 1 000 MW verran lähivuosien aikana. Ilmatar myy tuottamansa puhtaan tuulisähkön sekä kuluttajille että yrityksille. Läpinäkyvän toimintamallimme ansiosta jokainen asiakkaamme on suoraan luomassa uutta uusiutuvan energian tuotantoa Suomeen.
Ilmatar – Energiaa, josta voi olla ylpeä
Toimintamme jatkaessa voimakkaasti kasvuaan haemme
BACK OFFICE MANAGERIA
Back Office Managerin tehtävässä vastuullasi on luoda toimintaedellytykset fyysisen kaupankäynnin välttämättömien tukiprosessien tavoitteiden saavuttamiseksi. Pääset osallistumaan tasevastaavan tukitoimintojen käytännön toteutukseen ja luomaan onnistumisen edellytykset Ilmatar Energy Oy:n fyysiselle kaupankäynnille koko ajan kehittyvässä toimintaympäristössä. Toimit vastuuhenkilönä tasevastaavan sopimus- ja sidosryhmäprosesseissa, joissa edistät osaamisellasi asioiden valmistumista ajallaan sähkömarkkinatoimintamme etua tavoitellen ja varmistat tiedonvaihdon sujuvuuden esim. kantaverkkoyhtiön ja taseselvitysyksikön kanssa. Tärkeänä tehtävänäsi on rakentaa Ilmatar Energy Oy:n sähkömarkkinoiden tukitoimintojen kokonaisuus vastaamaan nykyaikaista energiayhtiön toimintaa. Olet tiimipelaaja, organisoija ja ongelmanratkaisija – roolisi on hyvin keskeinen operatiivisen kaupankäynnin kehitysmahdollisuuksien kannalta. Omalla osaamisellasi sekä vakuuttavuudellasi pystyt ohjaamaan toimintaa tavoitteiden mukaisesti eteenpäin.
Tarjoamme sinulle:
- Merkityksellisen työn puhtaamman tulevaisuuden eteen – Olemme mukana rakentamassa kestävää tulevaisuutta ja keskittyneet pelkästään uusiutuvaan energiaan jo perustamisesta lähtien
- Matalahierarkisen ja lämminhenkisen työyhteisön, jota johdetaan poikkeuksellisen hyvällä työntekijäymmärryksellä. Osoituksena tästä Ilmatar Oy:lle myönnettiin Future Workplace -sertifikaatti vuonna 2022.
- Vastuullisen tehtävän, jossa pääset luomaan uutta ja tekemään vankkaa perustaa Ilmattaren kasvulle
- Mahdollisuuden itse kokemuksesi ja kehittymisesi kautta vaikuttaa siihen, millaiseksi oma roolisi ja tehtäväsi muodostuvat
- Uramahdollisuudet kasvavassa ja kehittyvässä yrityksessä
Tehtäviisi kuuluu:
- Back Office -prosessien luominen, koordinointi ja kehittäminen
- Toimintaympäristön (voimajärjestelmä, fyysiset markkinat) tulevien fyysistä kaupankäyntiä koskevien muutosten selvitykset ja niiden vaikutusten ennakointi prosesseihin – olet viestinnällisenä rajapintana muihin keskeisiin tukitoimintoihin, joita ovat esim. talous- ja lakiosasto
- Laskutus-, vakuus- ja raportointitiedon kerääminen ja käytännön toteutuksen kehittäminen
- Tasevastaavuuden selvitykset – toimit mm. vastuullisena henkilönä taseselvitysprosessissa ulkoisten sidosryhmien suuntaan
Mitä me odotamme sinulta:
- Olet aikaisemmin työskennellyt tasevastaavan back office -organisaatiossa tai vastaavissa tehtävissä ja sinulla on kokemusta ja näyttöjä toimintojen ja prosessien kehittämisestä
- Sinulla on vahva sähkömarkkinaosaaminen ja ymmärrys taserakenteista sekä taseselvityksistä
- Sinulla on näyttöjä energiahallintajärjestelmien käytöstä sekä kokemusta ja ymmärrystä, miten tiedonvaihto tapahtuu eri sidosryhmien välillä
- Käytännön kokemus ja osaaminen PPA/BRP-sopimuksista katsotaan eduksi
- Teknistä tai kaupallista korkeakoulututkintoa
Jätä hakemuksesi ja ansioluettelosi viimeistään 15.1.2023 mennessä! Toimi nopeasti, sillä aloitamme haastattelut välittömästi, kun saamme sopivia hakemuksia.
Lisätietoja tehtävästä antaa InHunt Group Oy:n Senior Headhunterit Tuuli Paasilehto 040 613 8777, tuuli.paasilehto@inhunt.fi sekä Sami Ansala 040 708 9589, sami.ansala@inhunt.fi .