Holiday Club Resorts on yksi johtavista matkailun ja vapaa-ajan asumisen toimijoista Suomessa. Yhtiöllä on toimintaa myös Ruotsissa ja Kanarian saarilla. Holiday Club -lomakohteita on yli 30, joista suurimmat tarjoavat kylpylähotellien ja tasokkaiden lomahuoneistojen lisäksi monipuolisia ravintola-, liikunta- ja vapaa-ajan palveluja upeissa maisemissa. Holiday Clubin kohteissa vietetään vuosittain yli miljoona lomaa, ja lomaosakkeen omistajia on noin 60 000. Asiakkaiden lomaelämysten parissa työskentelee yli 1000 Holiday Clubin ammattilaista myynnin, asiakaspalvelun, kiinteistöjen, asiakaskokemuksen sekä liiketoiminnan kehittämisen ja tuen tehtävissä. Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 160 M€, ja sen omistaa Intialainen listattu Mahindra Holidays & Resorts India Limited.
Toimintamme on vahvassa kasvussa ja haemme nyt talousyksikköön Helsinkiin vakituiseen työsuhteeseen
BUSINESS CONTROLLER, KIINTEISTÖLIIKETOIMINTA
Vastaat talouden organisaatiossa, Head of Group Business Controllerin alaisuudessa sisäisen laskennan tehtävissä, kiinteistöliiketoiminnan controllerina (kiinteistöyhtiöt, isännöinti, kiinteistöjen manageeraus) sekä erilaisissa projekteissa ja kehitystehtävissä. Vastuullesi kuuluu myös kiinteistöliiketoiminnan raportointi, tuloksen oikeellisuus sekä tuet osaltasi liiketoiminnan johtoa päätöksenteossa. Erilaiset kannattavuus- ja tunnuslukuanalyysit, budjetointi, ennusteet sekä raportoinnin kehittäminen ovat keskeisiä tehtäviäsi. Tuotat faktoja ja numerotietoa tuloksen tekemistä parantavan päätöksenteon tueksi. Osallistut myös kuukausi, kvartaali ja vuosiraportoinnin tekemiseen. Esität uusia toimintavaihtoehtoja ja skenaarioita, joiden avulla tekemistä voidaan muuttaa niin, että se vaikuttaa parantavasti kannattavuuteen. Sinulla on tärkeä rooli sisäisen laskennan arjen rutiinien sujuvuudessa ja tulet osallistumaan ja vastaamaan erilaisista raportoinnin ja järjestelmien sekä projektien kehityshankkeista yli funktiorajojen aidosti kansainvälisessä yrityksessä.
Menestyt tehtävässä, kun sinulla on vähintään 5 vuoden ajalta kokemusta sisäisestä laskennasta ja sen kehittämisestä kiinteistöliiketoiminnasta. Aiempi kokemus majoitus- tai palveluliiketoiminnasta sekä kirjanpidosta lasketaan eduksi. Sinulla on hyvää käytännön Excel osaamista, ja osaat hyödyntää talouden raportointijärjestelmiä (FPM, Hyperion). Kommunikoit englanniksi, niin kirjallisesti kuin suullisestikin. Odotamme Sinulta tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa.
Sinulla on vahvat analysointi- ja ongelmanratkaisutaidot. Persoonana olet dynaaminen ja haasteista nauttiva tiimipelaaja. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot, olet vastuullinen ja yhteistyökykyinen. Olet kiinnostunut tarttumaan laaja-alaiseen tehtävään, jossa voit hyödyntää itsenäistä ja ratkaisukeskeistä toimintapaasi. Olet järjestelmällinen ja täsmällinen, mutta loistat myös kehittämishankkeissa. Olet proaktiivinen ja tartut tehtäviin joustavasti. Sinua motivoi myös toimintatapojen ja oman työkuvasi kehittäminen.
Tarjoamme Sinulle mielenkiintoisen työtehtävän, jonka sisältöön pääset itse vaikuttamaan vahvassa kasvussa olevasta yrityksestä. Tarjoamme monipuolisen ja vaativan taloushallinnon avaintehtävän, jossa pääset tuottamaan tietoa johdon päätösten tueksi. Olemme dynaaminen työympäristö ja meillä pääset aidosti kehittämään ja haastamaan itseäsi.
Jätä CV:si ja palkkatoivomuksesi alla olevalla lomakkeella. Toimi nopeasti, sillä käsittelemme hakemuksia heti niiden saavuttua. Lisätietoja tehtävästä antavat Senior Headhunter Heini Savio puh 050-3223 283 sekä Senior Headhunter Jan-Erik Lagerström 040-539 4339.