Ph.D. (History, ANU), M.Phil., M.A. (General History)
Katrilla on yli 20 vuoden kokemus markkinoinnin strategisesta konsultoinnista ja kasvuyrittäjyydestä. Hän on väitellyt tohtoriksi ihmisten asennemuutoksesta ja osaa yhdistää tutkivan otteen kaupalliseen tekemiseen. Katri on kirjoittanut kolme tietokirjaa asiakkaan ostamisen muutoksen teemasta ja neljäs kirjaprojekti hänellä on meneillään yritysten erottautumisesta. Oman yrityksensä hän myi vuonna 2022.
Katrin vahvuuksia ovat oivallinen fasilitointitaito sekä kyky kiteyttää olennaisia asioita isostakin tietomäärästä. Hän on sparrannut laajasti niin pörssiyrityksiä kuin pk-sektorin kasvuyrityksiä mm. erottuvuudesta, yritykselle tärkeistä kärkiteemoista sekä ostopolkujen rakentamisesta.
Liiketoimintastrategioihin Katri haluaa hakea aina erottuvaa otetta sekä kaivaa esiin yrityksen aitoa kilpailuetua. Erityisesti henkilöstön näkemykset ja asiakkaan tarpeet liitetään Katrin työpöydällä liikkeenjohdon näkemysten yhteyteen terävöittämään ja laadullistamaan valittuja näkökulmia. Katri toimii jäsenenä myös muutamien yritysten hallituksissa.