Varusteleka on armeija- ja ulkoilutavaran erikoisliike, joka palvelee Helsingin myymälässä, Suomea kiertävässä kontissa ja verkkokaupan kautta ympäri maailman – tavoitteena valloittaa koko maailma! Kaikkea toimintaa ohjaa Varustelekan strategia, visio, missio ja arvot. Varustelelekan 20 m€ liikevaihdosta puolet tulee Suomesta ja toinen puoli kansainvälisiltä markkinoilta. Varustelekalaisia on 70 ja kaikki toimintomme ovat samassa osoitteessa Helsingin Konalassa, jossa sijaitsee myös anniskeluravintolamme Sotima.
Tavoitteenamme on tehdä Varustelekasta kansainvälinen brandi ja myös kasvaa kannattavasti kansainvälisillä markkinoilla verkkokauppamme kautta.
Tätä matkaa suunnittelemaan ja johtamaan haemme nyt sinua vaikuttava, vakuuttava ja näkemyksellinen
MARKKINOINTIJOHTAJA.
Markkinointijohtajana huolehdit 8 hengen tiimisi kanssa siitä, että Varustelekan brandiä rakennetaan pitkäjänteisesti ja samalla mahdollistetaan riittävä kaupallinen viestintä myyntitavoitteiden saavuttamiseksi. Vastuullasi on markkinointistrategian päivittäminen, budjetti, mediamix ja kampanjasuunnittelu. Maksimoit vaikuttavuuden tiimisi asiantuntijoiden kautta ja avulla.
Johdat tiimiäsi esimerkillä ja varmistat tavoitteiden saavuttamisen ja ylittämisen lisäämällä tiiminjäseniesi luottamusta, luovuutta ja omistautuneisuutta. Itse- ja yhdessäohjautuvuus motivoivat sinua ja rohkaiset vastuunkantoon ja toimeen tarttumiseen. Esihenkilönä teet mitä lupaat, olet päättäväinen ja opit virheistäsi.
Toimit myös aktiivisena johtoryhmän jäsenenä osallistuen koko yrityksen kehittämiseen ja tuloksen varmistamiseen. Tehtävässä raportoit toimitusjohtaja Jari Laineelle.
Vastaat
- Varustelekan brandin tunnettuudesta ja brandiarvon kasvattamisesta pitkällä tähtäimellä
- Kansainvälisen huippubrandin ja tehokkaan markkinointi/myyntifunnelin rakentamisesta
- Kasvuhakuisen brändin strategisen ja taktisen markkinoinnin ja myynninedistämisen johtamisesta
- Varustelekan markkinointistrategian päivittämisestä ja toteuttamisesta
- Kampanjoiden suunnittelun johtamisesta ja tehokkuudesta
- Markkinointibudjetin vaikuttavuudesta, allokoinnista ja seurannasta
- Verkkokaupan sisällöstä ja tuotteiden esillepanosta
- Hyvästä henkilöstöjohtamisesta ja yhteistyöstä muiden tiimien kanssa
Menestyäksesi sinulla on näyttöjä
- Erinomaisesta asiantuntijatiimin johtamisesta ja kehittämisestä
- Non-food kuluttajabrandin kansainvälisestä pitkäjänteisestä ja strategisesta rakentamisesta
- Myynnin kasvattamisesta kansainvälisillä markkinoilla
Hallitset / tunnet
- Nykyaikaisen, kansainvälisen verkkokaupan
- Digitaalisen markkinoinnin strategiset ja taktiset kanavat, keinot ja mittarit
- Orgaanisen somen ja viestinnän osana markkinointimixiä
- Vaikuttajamarkkinoinnin ja vaikuttajayhteistyön rakentamisen kaupallisesti ja luovasti
Osaaminen ja motivaatio ovat keskeisimmät, mutta kokemus, koulutus ja paineensietokyky ovat myös tärkeitä. Otat omistajuutta ja näet ratkaisuja, luot siltoja ja sinulla on growth mindset. Viet asiat maaliin analyyttisesti, rohkeasti ja kokeilunhaluisesti. Koet henkistä yhteyttä varustelekalaisiin ja Varustelekan luontoa ja aktiivisuutta arvostavaan asiakaskuntaan. Työskentelyssäsi on läsnä vahvan ammattitaidon lisäksi myös huumori.
Tunnistatko kuvauksesta itsesi? Haluatko työskennellä yrityksessä, jonka tekemisellä on merkitystä? Varusteleka on aina hyvien puolella ja taistelee vapaan maailman puolustamisessa tyranniaa vastaan. Yrityksen asiakkaat arvostavat Varustelekan tuotteiden laadun lisäksi sen tapaa toimia ja viestiä. Varustelekassa myös viihdytään ja toimitaan tiiviinä työyhteisönä hybridi-mallilla. Yhteisestä tulosonnistumisesta palkitaan.
Tässä tehtävässä sinulla on merkittävä rooli brandin ja yrityksen kasvattamisessa. Töitä tehdään intohimolla ja päätöksenteolle ei ole hidasteita. Vaikuttamismahdollisuutesi ovat isot.
Kiinnostuitko? Tallenna hakemuksesi pikimmiten, sillä käsittelemme niitä jo hakuajan puitteissa. Viimeinen hakemuksen jättöpäivä on su 28.4.2024. Lisätietoja saat InHuntin Senior Headhuntereilta Pia Siukosaari p. 040 510 4505 ja Terhi Ahokas p. 050 388 9600.
Varusteleka on hyvien puolella ja hyvienpuolulaiset näkevät vaivaa, että maailmassa olisi enemmän hyvää. Varustelekalainen näkee hyvän eteen vaivaa toteuttamalla missiotaan: tarttumalla rohkeasti toimeen; tekemällä niin hyvin, että voi olla ylpeä ja jakamalla tietoa sekä kokemuksia. Paremman maailman vuoksi hyvien puolella oleva Varusteleka toteuttaa päättäväisesti missiotansa tavoittaakseen visionsa: Total World Dominationin.