Kustannus Oy Duodecimin verkkopalvelut ja päätöksentueksi kehitetyt ratkaisut ovat päivittäin terveydenhuollon ammattilaisten työn tukena. Ammattitaidon kehittämiseksi julkaisemme oppimateriaaleja kirjoina ja verkkokoulutuksina. Kansalaisille tarjoamme tutkittua tietoa terveydestä, sairauksista ja alan ajankohtaisista teemoista. Sisältömme syntyvät yhteistyössä maamme parhaiden lääketieteen, terveyden ja hyvinvoinnin asiantuntijoiden kanssa. Kustannus Oy Duodecimin omistaa Suomalainen Lääkäriseura Duodecim.
Duodecim Oppiportti on Suomen suurin terveydenhuollon ammattilaisten täydennyskoulutuspalvelu. Se tarjoaa ajasta ja paikasta riippumattoman mahdollisuuden ammattitaidon kehittämiseen. Palveluun kuuluvat Duodecimin verkkokurssit, laitekoulutukset, sähköiset oppikirjat, luennot, virtuaalitodellisuusharjoitukset (VR) sekä webinaarit. Oppiportti tarjoaa mahdollisuuden kehittää organisaation osaamista ja parantaa toiminnan laatua.

Nykyisen asiakkuuspäällikkömme siirtyessä organisaatiossamme uusiin tehtäviin, haemme hänen seuraajakseen Oppiportin asiakkuuspäällikköä. Asiakkuuspäällikkö työskentelee suurimpien asiakkaidemme kumppanina varmistaen, että Oppiportti palvelee heitä parhaalla mahdollisella tavalla, ja että palvelumme kehittyy aidosti asiakkaiden tarpeiden mukaisesti.
Oppiportin asiakkuuspäällikkönä
- tunnistat asiakasorganisaatioissa Oppiportin avainhenkilöt ja rakennat heidän kanssaan vahvat, luottamukselliset suhteet.
- varmistat, että asiakkaat hyödyntävät täysimääräisesti Oppiportin sisältöjä ja ymmärtävät, millaista lisäarvoa palvelun integrointi heidän järjestelmiinsä tuo.
- vastaat palveluesittelyistä, käyttäjäkoulutusten suunnittelusta ja toteutuksesta sekä tuet asiakkaita käyttöönotoissa ja koulutusprosessien rakentamisessa – erityisenä painopisteenä VR-harjoitukset.
- hahmotat asiakkaiden koulutustarjonnan kokonaiskuvan ja osaat asemoida Oppiportin kilpailutilanteessa.
- tunnistat aktiivisesti asiakkaiden tarpeita ja viet ne eteenpäin Oppiportin kehittämiseen (sisällöt, tekniset ratkaisut, käytettävyys).
- vastaat asiakaskohtaisesta raportoinnista sekä tuet asiakaspalvelua Oppiporttiin liittyvissä tukipyynnöissä.
Asiakkuuspäällikkönä osallistut myös erilaisiin kehityshankkeisiin, myynnin tukemiseen ja asiakastyön kehittämiseen – pääset siis aidosti vaikuttamaan sekä palvelumme että asiakkaidemme onnistumiseen.
Etsimme henkilöä, jolla on kokemusta osaamisen kehittämisen ja koulutuksen parista, mielellään sote-sektorilla. Ymmärrys asiakastarpeista, toimialan käytännöistä ja kilpailijakentästä auttaa menestymään tehtävässä. Arvostamme asiakaslähtöistä, oma-aloitteista ja positiivista työotetta sekä kykyä nähdä asiat myös kaupallisesta näkökulmasta.
Lisäksi odotamme hyvää ymmärrystä verkkopalveluiden kehittämisestä ja valmiutta toimia tiiviissä yhteistyössä teknisten asiantuntijoiden ja palvelutoimittajien kanssa. Kokemus simulaatiokoulutuksista tai päivystystyöstä on etu erityisesti VR-harjoitusten näkökulmasta.
Tehtävässäsi raportoit Oppiportin liiketoimintapäällikölle.
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden olla mukana rakentamassa ja kehittämässä yhteiskunnallisesti merkittäviä ja kansalaisten hyvinvoinnille tärkeitä palveluita sekä mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtäväkentän taloudeltaan vakaassa, arvostetussa ja yhteiskunnallisesti merkityksellisessä organisaatiossa. Työskentelemme hybridimallilla ja viihtyisät toimitilamme ovat Helsingin ydinkeskustassa. Tarjoamme sinulle kilpailukykyisen palkan ja kattavat työsuhde-etuudet sekä asiantuntevan työyhteisön.
Toivottavasti kiinnostuit tehtävästä. Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen oheisen linkin kautta 19.9.2025 mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antavat InHunt Groupin Senior Headhunter Heini Savio, puhelin +358 (0) 50 322 3283, sekä Senior Headhunter Pia Pohja, puhelin +358 (0) 40 545 7285.