Moment Digital syntyi samaan konserniin kuuluvien Moment Group Oy:n ja Oy Capnova Ltd:n fuusioituessa vuonna 2020. Asiakkaamme saavat käyttöönsä 30 vuoden kokemuksemme asiakaspalvelun, myynnin ja IT-ratkaisuiden tuottamisesta sekä yli 200 ammattilaisen osaamisen. Missionamme on olla varmistamassa ja ratkaisemassa asioita, joilla on kriittinen vaikutus asiakkaallemme tärkeiden ihmisten arkeen ja kokemukseen.
Asiakaskohtaamisliiketoiminnassa tämä tarkoittaa asiakkaidemme asiakkaiden palvelemista, IT-liiketoiminnassamme asiakkaamme henkilöstön ja asiakkaamme IT:n käyttäjien palvelemista. Asiakkaallemme tärkeät ihmiset ovat ykkösprioriteettimme koko toimintaketjussamme. Pääkonttorimme sijaitsee Tampereella, muut toimipisteemme Fuengirolassa, Iisalmessa ja Pieksämäellä. Liikevaihtomme on n. 10 milj. €.
Haemme vahvaa kasvua asiakaskohtaamisliiketoiminnassamme strategisten asiakaspalvelun ulkoistus- ja teknologiaratkaisujemme osalta. Haemmekin nyt asiakaskohtaamisliiketoimintaamme
SENIOR ACCOUNT MANAGERIA / ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖÄ (SENIOR)
Asiakkuuspäällikkönä vastaat omalla toiminnallasi Moment Digitalin asiakaskohtaamisliiketoiminnan B2B-myynnin ja liikevaihdon kasvun saavuttamisesta. Asiakkuuspäällikkönä käynnistät aktiivisesti, systemaattisesti ja itsenäisesti yhtiön strategian mukaisia myyntihankkeita ja viet niitä loppuun niin ulkoistetun asiakaspalvelun, asiakaskohtaamisteknologian kuin asiakaskohtaamisten konsultointiratkaisujen osalta. Johdat määrätietoisesti myyntihankeprojekteja muuta organisaatiota osallistaen ja muun organisaation ammattitaitoa hyödyntäen. Itse käynnistämien myyntimahdollisuuksien lisäksi johdat ja viet loppuun tarjouspyyntöjen sekä suorien liidien kautta tulevia myyntihankkeita.
Raportoit suoraan yhtiön toimitusjohtajalle ja osallistut osana kaupallista tiimiä koko Moment Digitalin kaupallisen tarjooman kehittämiseen ja kilpailukyvyn parantamiseen. Tehtävää voit hoitaa miltä paikkakunnalta tahansa esim. Pirkanmaalta tai pääkaupunkiseudulta. Tehtävä edellyttää matkustamista asiakastapaamisiin pääosin pääkaupunkiseudulle.
Asiakaskohtaamisliiketoiminta on yhtiömme toinen kivijalka, ja tehtäväsi on erittäin merkityksellinen ja vaativa, etsimme joukkoomme parasta mahdollista osaajaa, huomisen tarpeet ja asiakasodotukset ymmärtävää huipputekijää. Yhtiömme ja toimialamme ovat suuren muutoksen ja uusien mahdollisuuksien äärellä ja odotammekin sinulta kykyä, tahtoa ja näkemystä toimia muutoksen edelläkävijänä.
Olet etsimämme henkilö, kun
- Omaat näyttöjä konsultoivasta ratkaisumyynnistä ja yli miljoonan euron asiakassalkun hoidosta
- Omaat näyttöjä satojen tuhansien eurojen arvoisten myyntihankkeiden käynnistämisestä, johtamisesta ja tuloksellisesta loppuun viemisestä
- Sinulla on näyttöjä ja kokemusta sekä uusien asiakassuhteiden avaamisesta että olemassaolevien kasvattamisesta ja syventämisestä
- Olet luova ja rohkea ongelmanratkaisija ja -havaitsija
- Olet nälkäinen ja systemaattinen kasvun rakentaja ja sinulla on kaupallinen vaisto
- Olet vakuuttava luottamuksen rakentaja ja vahva neuvottelija
- Olet tiimipelaaja
- Omaat intohimoa ja kiinnostusta asiakaskokemusta ja asiakaspalvelun laadukasta tuottamista kohtaan
Tässä tehtävässä tarjoamme sinulle
- Mahdollisuuden ottaa urallesi merkittävän haasteen vastaan ja kehittyä sen mukana
- Mahdollisuuden luoda toimialalle uutta menestystarinaa
- Mahdollisuuden liittyä avainpelaajaksi voitonhaluiseen tiimiimme
- Työn, jossa ajalla tai paikalla ei ole merkitystä sekä jonka merkitys on iso.
Jos koet tehtävän omaksesi, niin laita CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen tulemaan alla olevan linkin kautta, viimeistään ti 29.12.2020 mennessä. Haethan nopeasti, käsittelemme hakemuksia jo ennen hakuajan päättymistä.
Lisätietoja tehtävästä antaa Moment Digitalin toimitusjohtaja Julius Lindholm p. 044 745 0572 (pe 11.12. klo 11.30-13.00, ma 14.12. klo 12.00-14.00, to 17.12. klo 12.00-14.00) ja InHunt Groupin Senior Headhunter Mikki Ivovaara p. 0400 974 520.