Energia Myynti Suomi Oy on yksi Suomen johtavista sähkönmyyjistä yli 5 TWh vuosivolyymillaan, mikä vastaa noin 7 % koko Suomen sähkönkulutuksesta. Olemme osa tanskalaista Energi Danmark -konsernia, joka toimittaa vuosittain noin 40 TWh sähköä Pohjoismaissa. Suomessa keskitymme sähkön toimittamiseen B2B-sektorille useilla eri toimialoilla ja julkisyhteisöjen keskuudessa. Liiketoimintamme avaintekijöitä ovat pitkäaikainen kokemuksemme ja vankka osaamisemme sähkömarkkinoista, kilpailukykyinen hinnoittelumme ja erinomainen asiakkuudenhallinta. Liiketoimintamme ja kannattavuutemme jatkaa kasvuaan, ja energiamurros luo meille uusia mahdollisuuksia kasvattaa liiketoimintaamme edelleen.

Suotuisten tuulten puhaltaessa haemme energistä henkilöä asiakaspalvelutehtäviin.
Oletko sinä meidän uusi Client Coordinator?
Liiketoimintamme kehittyessä ja asiakasmäärän kasvaessa tarvitsemme uuden palveluhenkisen ja yhteistyökykyisen kollegan kolmesta ammattilaisesta koostuvaan asiakaspalvelutiimiimme. Tiimi tekee tiivistä yhteistyötä sekä keskenään että myyntitiimin ja salkunhoitajien kanssa. Konsernin pääkonttori sijaitsee Aarhusissa Tanskassa ja toimintaa on lisäksi Norjassa, Ruotsissa ja Saksassa. Yhteistyötä on kaikkiin suuntiin, erityisesti suomalaisten ja tanskalaisten kanssa. Tehtävässäsi raportoit hallintojohtajalle (Head of Administration).
Tehtäviisi sisältyy
- Asiakaskontaktien hoidossa tarvittavien puheluiden ja sähköpostien hoitaminen
- Laskutuksen valvonta ja perintään liittyvä maksuvalvonta
- Sähkön myynnin aloitukseen liittyvät toimenpiteet
- Toiminta- ja työskentelytapojen kehittämiseen osallistuminen ja dokumentointi
- Muut liiketoimintaa tukevat tehtävät kuten raportointi ja viestinnän aputehtävät.
Mitä me odotamme sinulta
- Hyviä vuorovaikutus- ja viestintätaitoja sekä kokemusta asiakaspalvelutehtävistä
- Energia-alaan liittyvää kokemusta, erityisesti kokemus sähkönmyynti- tai jakeluverkkoyhtiöstä katsotaan eduksi
- Kokemusta energian laskutuksesta sekä maksusaatavien valvonnasta ja perinnästä
- Järjestelmällistä ja suunnitelmallista työtapaa
- Toimiston perustietojärjestelmien hyvää osaamista sekä kykyä omaksua yrityksen omien tietojärjestelmien käyttö
- Sujuvaa suullista- ja kirjallista suomen ja englannin kielen osaamista. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.
Mitä me tarjoamme sinulle
- Kansainvälisen, osaavan ja tehtäviäsi tukevan työyhteisön
- Mielekkään ja vaihtelevan työn, jossa pääset hoitamaan merkittäviä yritysasiakkuuksia
- Mahdollisuuden henkilökohtaiseen kehittymiseen sähkömarkkinoiden osaajaksi
- Energia Myynti Suomi Oy:n toimisto sijaitsee Vantaalla, mutta meillä on etätyömahdollisuus laajalti käytössä
- Kilpailukykyisen palkkauksen.
Jätäthän hakemuksesi ja ansioluettelosi tähän tehtävään heti, kuitenkin viimeistään 6.4.2025 mennessä! Toimi nopeasti, sillä aloitamme haastattelut välittömästi, kun saamme tehtävään sopivia hakijoita. Lisätietoja tehtävästä antaa InHunt Group Oy:n Senior Headhunter Aki Alho, 044 235 1029, aki.alho@inhunt.fi tai Senior Headhunter Marita Vuorinen, 050 486 3848, marita.vuorinen@inhunt.fi.