Customer Success Specialist

Helsinki / Uusimaa

Yhteystiedot ja hakeminen:
Lähetä CV ja hakemuksesi Hae paikkaa – linkin kautta:

Lisätietoja tehtävästä antavat InHuntin Senior Headhunterit
Ari Rahkonen, puhelin 040 7543966 
Yrjö Lehtonen, puhelin 040 5874176

Kasvua pohjoismaisella sykkeellä 

NTI Finland on osa NTI Groupia, EMEA:n suurin Autodesk-kumppani. Autamme rakentamisen ja suunnittelun huippuorganisaatioita onnistumaan yhdistämällä Autodeskin ratkaisut omiin ohjelmistoihimme ja asiantuntijapalveluihimme. Suomessa teemme töitä tiiviisti Ruotsin ja Norjan kanssa “North-Nordic” -tiiminä. Suuntamme on selkeä: kasvatamme omaa ohjelmistoliiketoimintaa ja palveluja – asiakkaan arvo edellä.

Rooli pähkinänkuoressa  

Etsimme analyyttistä, ratkaisukeskeistä ja tavoitteellista asiantuntijaa, joka on mukana varmistamassa asiakkaidemme arvoa Autodesk-ratkaisuista. Customer Success -tiimimme tehtävänä on auttaa asiakkaitamme ottamaan ratkaisut täysimääräisesti käyttöön ja saavuttaa niillä todellisia liiketoimintatuloksia. Tässä roolissa vastaat omasta asiakasportfoliostasi – rakennat pitkäaikaisia suhteita, seuraat asiakkaiden käyttöönottoa ja käyttöastetta, sekä varmistat, että he saavuttavat investoinneistaan sovitun liiketoiminta-arvon. Toimit asiakkaan neuvonantajana yhteistyössä NTI:n myynti- ja asiantuntijatiimien kanssa.  

Mitä tulet tekemään  

  • Johdat asiakkaiden käyttöönottoprosessia, varmistaen, että sovitut arvot toimitetaan nopeasti ja mitattavasti. 
  • Kehität ja ylläpidät noin 100 avainasiakkaan portfoliota. 
  • Rakennat vahvoja ja luottamuksellisia asiakassuhteita eri organisaatiotasoille. 
  • Toimit asiantuntijana, joka auttaa asiakkaita saavuttamaan liiketoiminnallisia tavoitteitaan Autodesk-ratkaisujen avulla. 
  • Seuraat asiakasdataa ja käyttöastetta, tunnistat kehityskohteita ja suunnittelet toimenpiteitä onnistumisen varmistamiseksi. 
  • Teet yhteistyötä myynnin ja asiantuntijatiimien kanssa uusien laajennusmahdollisuuksien tunnistamiseksi. 
  • Osallistut asiakkuuksien suunnitteluun ja varmistat korkean asiakastyytyväisyyden koko asiakassuhteen ajan. 
  • Teet yhteistyötä North-Nordic -tiimin kanssa—ja hyödynnät koko pohjoismaisen osaamisemme menestyksesi tueksi.  

Mitä odotamme sinulta  

  • 3-5 vuoden kokemusta asiakkuuksien hallinnasta, asiakaspalvelusta, myynnistä tai Customer Success -toiminnasta 
  • Kykyä ymmärtää asiakkaiden liiketoimintaa ja tunnistaa kehitys- sekä kasvumahdollisuuksia 
  • Itseohjautuvaa ja analyyttistä otetta sekä halua saavuttaa mitattavia tuloksia 
  • Erinomaista yhteistyökykyä 
  • Kokemusta SaaS-ratkaisuista tai teknologiapalveluista katsotaan eduksi 
  • Kommunikoit sujuvasti suomeksi ja englanniksi.  
  • Olet kuunteleva tiimipelaaja.  

NTI:llä pääset kasvamaan yhdessä pohjoismaiden huippuosaajien kanssa – asiakkaat ovat alan parhaimmistoa ja käytössäsi on sekä Autodeskin laaja portfolio, että NTI:n omat ohjelmistot ja kokenut konsultointi. Ympärilläsi on kunnianhimoinen, toisiaan tukeva tiimi, jolla on aito nälkä rakentaa kannattavaa kasvua.  

Haluatko olla mukana kiihdyttämässä NTI Finlandin kasvua Suomessa?  
Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi mahdollisimman pian – käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.  

Lisätietoja tehtävästä antavat InHuntin Senior Headhunterit  

Ari Rahkonen, puhelin 040 7543966  

Yrjö Lehtonen, puhelin 040 5874176  

Jaa somessa:

avoin työpaikka ikoni

Rekrytointi tulossa?

Autamme mielellämme. Ota meihin
yhteyttä ja palaamme sinulle 24h sisällä.

Uusimmat työpaikat
TALOUSJOHTAJA | CFO
Chief Technology Officer
Konttorinjohtaja
FläktGroupFinland_Executive_Headhunter_Harri_Knaapi_358458698228
TALOUSJOHTAJA | FINANCE DIRECTOR
TALOUSJOHTAJA | CFO | CHIEF FINANCIAL OFFICER
Liity sisäpiiriin ja

Tilaa InHunt Groupin Uutiskirje

Vastaanota sähköpostiisi tieto uusista avoimista työpaikoista, blogi-postauksista ja podcast-jaksoista.

Uusimmat

Blogista

kuvabanner blogille: Kuinka yritysten hallitukset löytävät parhaan mahdollisen toimitusjohtajan?
Kuinka yritysten hallitukset löytävät parhaan mahdollisen toimitusjohtajan?
Toimitusjohtajan valinta on yksi hallituksen tärkeimmistä ja strategisimmista päätöksistä. Blogissamme InHunt Groupin Marita Vuorinen kertoo, miten hallitus...
banneri blogille: Kenelle strategiasta kannattaa viestiä – ja miksi myös ulospäin? Henkilöt keskustelevat strategiasta kokoustilassa.
Kenelle strategiasta kannattaa viestiä – ja miksi myös ulospäin?
Strategia elää vasta, kun siitä puhutaan. Avoin strategiaviestintä vahvistaa sitoutumista, rakentaa luottamusta ja tekee yrityksen suunnasta yhteisen. Lue, miksi...
Energiatoimiala_toimialapooli_Aki-Alho_InHuntGroup_plain2
Energia-alan osaajien kysyntä kasvaa – varmista parhaat osaajat
Energiamurros lisää kysyntää osaavista ammattilaisista. InHunt Group tukee yrityksiä löytämään oikeat ihmiset ja rakentamaan kestävää kasvua energia-alalla.
Kolme henkilöä tarkastelee datagraafeja yhdessä. Strateginen sujuvuus ja kestävä kasvu datan ohjaamassa johtamisessa.
Strateginen sujuvuus – Uusi kilpailukyky rakentaa kestävää kasvua
Strateginen sujuvuus on johtamisen uusi kilpailukyky. Se kääntää ajan, pääoman ja ihmisten energian elinvoimaksi – rytmiksi, jossa arvo syntyy oikealla hetkellä....
yhteistyö kättely ikoni

Haluatko kuulla lisää palveluistamme?

    Ota yhteyttä ja
    palaamme sinulle
    24h sisällä.

    InHunt Group on perustettu vuonna 2008  ja on nyt Suomen suurin suorahakutoimija. InHunt toimii jo kahdeksalla paikkakunnalla Suomessa.  Lisäksi InHunt Groupilla on oma kansainvälinen suorahakuverkosto – InHunt World, joka kattaa 29 maata ja kokoaa parhaat paikalliset toimijat yhteen. InHunt apunasi – ympäri maailman.

    Tilaa uutiskirje

    YHTEYSTIEDOT

    myynti@inhunt.fi

    Äyritie 12 C
    (vastaanotto Äyritie 12 B)
    01510 Vantaa