Smart Original Oy – Laadun ja luotettavuuden edelläkävijä
Smart Original Oy on kotimainen, vuonna 1979 perustettu, perheyritys, joka on vakiinnuttanut paikkansa työvaatteiden, turvajalkineiden ja suojaimien markkinoilla. Yritys on kasvanut ja kehittynyt alan asiantuntijaksi, joka tarjoaa asiakkailleen laadukkaita ja kestäviä tuotteita. Meidät tunnetaan erityisesti asiakaslähtöisestä, luotettavasta ja joustavasta palvelukulttuuristamme, jossa keskistymme tarjoamaan räätälöityjä ratkaisuja asiakkaillemme. Arvostamme pitkäaikaisia asiakassuhteita. Tiimimme on asiantunteva ja sitoutunut, ja meille on tärkeää tukea työntekijöidemme hyvinvointia ja kehittymistä.

Etsimme tiimiimme:
KEY ACCOUNT MANAGERIA
Vahvistamme tiimiämme ja haemme nyt itsenäistä, aktiivista ja yrittäjämäistä tekijää, jolla on myyntityöhön tarvittava kaupallinen ajattelutapa sekä tulostavoitteellinen asenne ja halu menestyä. Tässä tehtävässä vastaat työ- ja suojavaatteiden sekä muiden henkilösuojainten myynnistä, kannattavuudesta sekä asiakkuuksien johtamisesta sekä kehittämisestä. Olemassa olevien asiakkuuksien lisäksi, yksi tärkeimmistä tehtävistäsi on uusien potentiaalisten asiakkaiden hankinta.
Työ tehdään pääsääntöisesti pääkaupunkiseudulla, mutta ajoittain työ edellyttää asiakkuuksien hoitamista myös muualla Suomessa. Saat ympärillesi dynaamisen, positiivisen ja asiantuntevan tiimin sekä esihenkilön jatkuvan tuen. Tehtävässä raportoit suoraan toimitusjohtajalle.
Tehtäviisi kuuluu:
- Itsenäinen tulosvastuu oman salkkusi myynnistä ja kannattavuudesta.
- Omien asiakkuuksiesi johtaminen ja kasvattaminen.
- Uusasiakashankinta.
- Aktiivinen yhteydenpito asiakkuuksiin.
- Jatkuva tuotetuki ja asiakkaiden tuotevalikoiman hallinta.
- Sopimusneuvottelut, hinnoittelu ja tarjousten tekeminen.
- Tuotekoulutukset ja tarvittaessa sovitukset.
Odotamme sinulta:
- Vahvaa kokemusta B2B-myynnistä ja asiakkuuksien hoidosta.
- Kokemusta työ- ja suojavaatteiden sekä muiden henkilösuojainten myynnistä.
- Hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja.
- Kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja tuloksen tekemiseen.
- Myyntihenkisyyttä ja halua kasvaa ammatillisesti.
- Hyvää suomen kielen taitoa, muu kielitaito on etu.
Tarjoamme sinulle:
- Kilpailukykyisen palkan.
- Vapaan autoedun ja muita etuja (liikunta- ja kulttuurisetelit, työterveys).
- Itsenäisen ja joustavan työskentelytavan: liukuva työaika ja etätyömahdollisuus.
- Mahdollisuuksia ammatilliseen kasvuun ja urapolun kehittämiseen yrityksen kasvun myötä.
Kiinnostuitko tehtävästä? Kerro meille itsestäsi ja lähetä hakemuksesi alla olevan linkin kautta viimeistään 27.4.2025. Toimi nopeasti, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Liitä hakemukseen CV sekä palkkatoiveesi.
Lisätietoja tehtävästä antaa InHunt Group Oy: Senior Headhunter Katja Selander p. +358 50 440 0589 ja Senior Headhunter Elina Suojanen-Laine, p. +358 50 547 6171