KEY ACCOUNT MANAGER

Haemme Ricoh Finland Oy:n suurasiakasmyyntiin Key Account Manageria. Tehtävässä toimit Ricoh Finlandin suurasiakasmyynnissä asiakasvastuullisena yhteyshenkilönä sekä kansainvälisten että suomalaisten suurasiakkaiden parissa.

Ricoh tarjoaa ratkaisuja ja palveluita tiedon- ja asiakirjanhallintaan asiakkailleen ympäri maailman. Olemme yksi toimialan johtavista palveluntarjoajista erikoistuen yritysten ja organisaatioiden manuaalisten prosessien automatisointiin, turvallisen pääsyn tarjoamisen tietoihin ja tiedostoihin milloin tahansa.

Työskentelemme monimutkaisen tiedon maailmassa, jossa työn tekemisen muoto ja luonne muuttuvat. Ricoh tarjoaa asiakkailleen digitaalisen työympäristön ratkaisuja ja palveluja sekä tehokkaampia tapoja työskennellä paikasta ja ajasta riippumatta.

Toimintamme tärkeitä arvoja ovat palveluhalukkuus, asiakkaan asemaan asettuminen ja ympäristöystävällisyys. Ehdottomia vahvuuksiamme ovat asiakaskokemus sekä -tyytyväisyys  ja haluamme olla Suomen halutuin ratkaisukumppani. Innovatiivinen tuotevalikoimamme tarjoaa ohjelmistot, palvelut, ratkaisut, laitteet sekä hallinnointi- ja konsultointipalvelut tämän päivän työelämän tarpeisiin.

Ricoh toimii yli 200 maassa ja globaali liikevaihtomme oli 2019 n. 17,4 miljardia euroa. Ricohlaisia on Suomessa yli 50 ja liikevaihtomme on noin 20 milj. euroa. Yhdessä jälleenmyyjäverkostomme kanssa katamme koko Suomen ja palvelemme kaikissa tiedon- ja asiakirjanhallintaan liittyvissä prosesseissa. Lisätietoja meistä ja toiminnastamme voit lukea nettisivuiltamme www.ricoh.fi

Työtehtävät:

  • Kokonaisvaltainen vastuu suurasiakkuuksista ja uusien asiakkuuksien kehittämisestä
  • Aktiivinen konsultatiivinen myyntityö ja yhteydenpito asiakkaisiin
  • Nykyisten sekä uusien asiakkaiden vakuuttaminen Ricohin ratkaisuista ja palveluista
  • Tiimityöskentely lokaalisti sekä kansainvälisesti Ricoh Europen sisällä

Tarjoamme:

  • Kiinnostava tehtävä ja työympäristö Ricohilla yrityksen siirtyessä entistä vahvemmin digitaalisiin palveluihin ja niiden kehittämiseen
  • Pääset osaksi globaalia kansainvälistä yritystä, työskentelet monipuolisissa työtehtävissä paikallisten suuryritysten ja Ricohin kansainvälisten suurasiakkaiden kanssa
  • Laajat kehittymis-, koulutus- ja etenemismahdollisuudet
  • Kilpailukykyinen palkitseminen ja edut
  • Nykyaikaiset työkalut ja myynnin järjestelmät

Arvostamme:

  • Laajaa kokemusta ja asiantuntemusta B2B myynnissä
  • Vahvaa osaamista tiedonhallinnan ja digitaalisten palvelujen ratkaisujen myynnissä kasvutavoitteidemme mukaisesti
  • Hyviä esiintymis- ja viestintätaitoja sekä sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
  • Ensiluokkainen asiakaskokemus on sinulle kunnia-asia: pystyt tuottamaan asiakkaille aitoa lisäarvoa ja parantamaan asiakkaan työn tehokkuutta, sinulla on kyky kuunnella asiakasta, rakentaa luottamusta ja löytää asiakkaan liiketoimintaa parhaiten tukevat ratkaisut
  • Aktiivista, ratkaisukeskeistä ja pitkäjänteistä työotetta, rohkeutta tuoda uusia näkökulmia esille ja nähdä haasteet mahdollisuuksina

Mikäli kiinnostuksesi heräsi niin laita CV:si ja hakemuksesi palkkatoiveineen tulemaan viimeistään torstaina 26.11.2020 sivuillamme www.inhunt.fi

Lisätietoja tehtävästä saat soittamalla InHunt Group Oy:ssä Senior Headhunter Jyrki Hämäläinen p. 0400-467 792

Hae paikkaa