Chagua Oy on vuonna 2008 perustettu perheyritys, jonka alkuperäisenä toimialana oli siivouspalvelut. Vuonna 2021 Chagua eteni terveydenhuollonalalle tarkoituksenaan tuottaa erinomaisia ja luotettavia palveluita suomalaiselle yhteiskunnalle. Chagua kotihoito tarjoaa laadukasta ja turvallista kotiympäristöä ikäihmisille ja vammaisille henkilöille pääkaupunkiseudulla. Tavoitteenamme on keskittyä loppuasiakkaidemme hyvinvointiin. Tämän vuoksi tarjoamme hoitoa ja tukea loppuasiakkaillemme, jotta he voisivat asua kotonaan terveinä ja mahdollisimman pitkään. Meidän arvoihimme kuuluvat vastuunotto, tyytyväisyys, koti ja tila, hyvä elämänlaatu, turva, yhteistyö, mukavuus sekä luottamus.
Haluamme olla asiakkaillemme strateginen kumppani, jonka henkilökuntaa arvostetaan ja omalle henkilöstöllemme kehittyvä työnantaja. Tarjoamme markkinoille kokonaisvaltaisia palveluratkaisuja, jotka ovat osa asiakkaidemme arvoketjua ja tuottavat heille lisäarvoa. Kotihoitopalvelut koostuvat kotihoidosta, kotisairaanhoidosta, henkilökohtaisista avustajapalveluista ja omaishoidon tukipalveluista sekä henkilöstövuokrauksesta.
Terveydenhuollon ja varsinkin kotihoitopalveluiden kysyntä kasvaa yhteiskunnassa merkittävästi tulevien vuosien aikana.
Tule johtamaan ja kehittämään, voimakasta kasvua hakevaa, uutta kotihoitopalveluiden liiketoimintayksikköämme.
Haemme nyt uuteen tehtävään
LIIKETOIMINTAPÄÄLLIKKÖÄ
Tehtävänäsi on tuloksellisesti johtaa ja kehittää kotihoitopalveluiden liiketoimintayksikköä sekä toimia myös esimiehenä kotihoitopalveluiden liiketoimintatiimille.
Tavoitteenasi on strategian mukaisesti hakea liiketoiminnalle merkittävää kasvua ja kehittää organisaatiota ja liiketoiminnan prosesseja laadukkaan asiakaskokemuksen takaamiseksi.
Vastuullasi on liiketoimintayksikön johtaminen jakautuen tulos- ja budjettivastuuseen, tulevaisuuden kasvusuunnitelmaan, liiketoiminnan kehittämiseen, uusasiakashankintaan, organisaation johtamiseen ja laadunhallintaan. Raportoit tehtävässäsi toimitusjohtajalle.
Odotamme sinulta:
- yrittäjähenkisyyttä ja kaupallista otetta
- näyttöjä onnistuneesta organisaation johtamisesta ja kehittämisestä
- aiempaa kokemusta julkisen puolen tarjouskilpailuista ja -menettelyistä
- aiempaa kokemusta palveluliiketoiminnasta (asiakasrajapinnassa toimimisesta ja asiakaspalvelusta)
- erittäin hyviä vuorovaikutustaitoja (kirjallinen ja suullinen) suomeksi ja englanniksi
- sairaanhoitajan, kätilön, terveydenhoitajan tai lääkärin tutkintoa ja vähintään kahden vuoden työkokemusta terveyden ja sosiaalihuollon palveluista
Arvostamme:
- aiempaa johtamiskokemusta yksityiseltä puolelta terveydenhuollosta tai terveydenhuoltoon läheisesti liittyvästä liiketoiminnasta tai julkiselta puolelta terveydenhuollosta
- monikulttuurisen organisaation näkemisen yrityksen vahvuutena
- avointa ja positiivista mieltä
- rauhallista ja organisoitua otetta sekä halua ratkaista ongelmatilanteita
- muu kielitaito on eduksi
Tarjoamme sinulle tehtävän, jossa on hieno mahdollisuus kehittää liiketoimintaa varhaisesta vaiheesta tunnetuksi vaihtoehdoksi kotihoitopalveluiden markkinassa, kasvattaen yksikön liikevaihdon useisiin miljooniin euroihin. Olemme vakavarainen perheyhtiö ja tarjoamme sinulle kilpailukykyisen palkan.
Kerro, miksi juuri sinä olisit hyvä valinta tähän tehtävään ja lähetä hakemuksesi sekä CV:si palkkatoiveineen alla olevan linkin kautta viimeistään 14.11.2021. Kannattaa kuitenkin toimia mahdollisimman pian, sillä aloitamme kiinnostavien kandidaattien haastattelut jo hakuajan puitteissa.