Tam-Silk Oy on lähes satavuotias suomalainen vaatetusalan yritys ja ensimmäinen suomalainen vaatevalmistaja, jolle on myönnetty Yhteiskunnallinen Yritys -merkki. Yhteiskunnallinen yritys toimii vastuullisesti ja kantaa yhteiskunnallista vastuuta.
Tam-Silk valmistaa trikoovaatteita useilla omilla tuotemerkeillä. Tuotemerkkejä ovat Tam-Silk, Neulomo, Kalsarit ja Lentolan Lastenvaatetehdas, joilla pyritään tavoittamaan useita erilaisia kohderyhmiä.
Vuoden 2018 yhtiön omistajavaihdoksen myötä yhtiö on lähtenyt voimakkaaseen kasvuun ja se on lähes kolminkertaistanut liikevaihtonsa pysyen samalla kannattavana. Uusien omistajien myötä yhtiö on panostanut voimakkaasti myyntiin ja markkinointiin.
Tam-Silkin tuotteet valmistetaan pääosin Kangasalan tehtaalla ja niillä on Avainlippu-tunnus. Yritys tulee siirtymään kokonaisuudessaan suoraan kuluttajamyyntiin eli jatkossa sen tuotteita myydään vain yrityksen omissa verkkokaupoissa.
Tam-Silkin valmistaa vuosittain noin 220 000 tuotetta ja työllistää 34 henkilöä, joista ompelijoita on 22.
Haemme nyt –
MARKKINOINTIPÄÄLLIKKÖÄ,
jonka tehtävänä on suunnitella ja toteuttaa Tam-Silkin eri tuotemerkkien ja myymälöiden markkinointi suoraan kuluttajille, pääasiassa digitaalisia kanavia (some, Google Ads, mutta myös TV, printti) hyödyntäen.
Markkinointipäällikkönä Sinulla on:
- kykyä ideoida, luoda ja toteuttaa innovatiivisia markkinointitoimenpiteitä / kampanjoita, jotka ovat rohkeita ja herättävät positiivista keskustelua markkinassa
- eri markkinointikanavien tuntemusta ja osaamista niiden tehokkaasta ristiinkäyttämisestä
- nopeaa reagointikykyä ajankohtaisiin aiheisiin eri tuotemerkkien markkinassa ja yhteiskunnallisessa keskustelussa
- innovatiivisuutta ja rohkeutta ideoissasi
- osaamista markkinointitoimenpiteiden vaikuttavuuden ja tulosten mittaamiseen
Markkinointipäällikkö raportoi toimitusjohtajalle, toimien tiiviissä yhteistyössä myös yhtiön hallituksen kanssa.
Pääasiallinen työntekopaikkasi on Kangasalan tehtaalla.
Tehtävässä menestyminen edellyttää:
- kokemusta ja näyttöjä tuotteen/palvelun, tuotemerkin, yhtiön tai vastaavan brändin imagon kehittämisestä sekä näkyvyyden menestyksekkäästä rakentamisesta
- konkreettisia näyttöjä itse toteuttamistaan onnistuneesti rakennetuista kampanjoista, jotka ovat olleet maanlaajuisesti näkyviä
- näyttöjä toisiaan tukevista monikanavamarkkinoinnista ml. digitaalinen, sekä TV tai printti
- digitaalisten markkinointikanavien sekä niissä käytettävien mittareiden erinomaista osaamista ja ymmärtämistä (kanavat: Google Ads, Instagram, Facebook, Google Analytics, A/B-testaus, Holdout-testaus, … mittarit: ROAS, CAC, LTV,…)
Tarjoamme näköalapaikan voimakkaasti kasvavassa yrityksessä:
Jos olet idearikas, järjestelmällinen, luova ja aikaansaava modernin ja monikanavaisen markkinoinnin ammattilainen, Sinun kannattaa kiinnostua Tam-Silkistä ja tästä tehtävästä. Tam-Silkin tavoitteena on palauttaa tekstiiliteollisuus Suomeen, mutta se tulee tehdä taloudellisesti kannattavasti ja yrityksen liikevaihdon kasvaessa.
Markkinoinnin rooli on kriittinen yhtiön kasvun jatkumiseksi, joten Sinun tekemiselläsi markkinointipäällikkönä on todellakin merkitystä – ei pelkästään Tam-Silkille vaan koko suomalaiselle tekstiiliteollisuudelle. Vaikutat vahvasti siihen, millaisiksi Tam-Silkin brändit kasvavat ja mikä on asiakkaiden mielikuva Tam-Silkistä.
Mikäli haluat työskennellä suomalaisessa yhtiössä, jonka missio ja visio inspiroivat ja jonka tekeminen on vastuullista ja merkityksellistä, niin tässä on tilaisuutesi. Yhtiöllä on myös valmiuksia kasvaa yritysostoin ja jopa mahdollisesti listautua FirstNorth-markkinapaikalle seuraavan viiden vuoden aikana.
Tallenna hakemuksesi alla olevasta painikkeesta InHunt Group Oy:n järjestelmään pikimmiten tai viimeistään maanantaihin 14.12. mennessä.
Lisätietoja tehtävästä antavat Senior Headhunter Terhi Okkonen, 050 388 9600 ja Senior Headhunter, Aluejohtaja Peter Koistinen, 0500 668 633.
Tam-Silk - Suomessa rakkaudella valmistettu.
Teemme puhtaita, laadukkaita ja eettisiä vaatteita Suomessa. Luotamme suomalaiseen ammattitaitoon ja osaamiseen sekä perinteisiin menetelmiin, joissa laatu korvaa määrän.
