EmCe Solution Partner Oy on talous- ja palkkahallinon ohjelmistoja sekä toiminnanohjausjärjestelmiä tuottava kotimainen yritys. Tarjoamme asiakkaan kokoon ja tarpeeseen sopivat ratkaisut, jotka automatisoivat sähköisen taloushallinnon prosesseja ja tekevät yrityksen liiketoiminnasta sujuvaa, tehokasta ja läpinäkyvää. EmCe työllistää noin 60 asiantuntijaa. Olemme osa Administer-konsernia.
Meillä EmCessä työskentelee ohjelmistosuunnittelijoita, sovelluskonsultteja, asiakasvastaavia, taloushallinnon ja palkkahallinnon asiantuntijoita sekä joukko ihmisiä, jotka uskovat sähköisten taloushallinnon ja toiminnanohjausjärjestelmien edesauttavan asiakkaidemme liiketoiminnan kehitystä uusin ulottuvuuksiin.
Kiinnostaako sinua:
- Tulevaisuuden paremmat sähköiset taloushallinnon ratkaisut
- Huippuluokan lähiosaaminen
- Vapaus tehdä töitä siellä missä olet tuottavimmillasi
- Motivoituneet kollegat, jotka tekevät töitä pilke silmäkulmassa ja auttavat mielellään
- Vapautta ja vastuuta oman osaamisalueen toteuttamiseen
- Mahdollisuus kasvaa ja kehittyä alalla

Haemme myyntijohtajaa taloushallinnon sähköisten ratkaisujen asiantuntijamyyntitiimiin.
Mahdollistat tiimisi onnistumisen liiketoimintamme kannattavan kasvun rakentamisessa. Ymmärrät että menestyksellinen myyminen on asiakkaiden palvelemista aidosti lisäarvoa tuottavilla palveluilla, jotka tuotetaan hyvässä yhteistyössä paitsi myyntitiimin myös kaikkien EmCe Solution Partner Oy:n funktioiden kanssa. Olet henkilö, jota halutaan seurata, -joka kuuntelee, -ottaa huomioon, -ja on valmis tarkistamaan mielipiteitään. Uskallat tehdä päätöksiä, sekä tarvittaessa ”uida harkitusti vastavirtaan”.
Tehtävässä onnistuminen vaatii aikaisempaa kokemusta myynti- ja / tai liiketoimintajohtamisesta yhdessä riittävän alanosaamisen kanssa. Odotamme myös kiinnostusta ja ymmärrystä taloushallinnon prosesseista.
Menestyäksesi tarvitset erittäin hyvät vuorovaikutus- ja johtamistaidot, yrittäjähenkisyyttä ja liiketoimintatietämystä sekä käytännön kokemusta digitaalisen markkinoinnin työkaluista.
Tarjoamme innovatiivisen, kasvavan ympäristön ja mielenkiintoisen, haastavan tehtävän. Kasvava yhtiö tarjoaa kyvykkäälle ja aikaansaavalle myyntijohtajalle hyviä uramahdollisuuksia.
Jos sinulla – myynti- ja liiketoimintajohdon ammattilaisena – on aito kiinnostus myynnin johtamiseen taloushallinnon sähköisten ratkaisuiden parissa, lähetä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen meille viimeistään 15.6 mennessä.
Administer-konserni on suomalainen vuonna 1985 perustettu talous- ja palkkahallinnon palveluja, konsultointipalveluja, ohjelmistopalveluja sekä henkilöstövuokrausta tarjoava yhtiö. Asiakkainamme on kaikenkokoisia organisaatioita pk-yrityksistä suuryrityksiin sekä kuntiin. Tavoitteenamme on uudistaa taloushallintapalvelujen markkinoita kehittämällä uutta teknologiaa ja uusia ratkaisuja. Olemme liikevaihdolla mitattuna yksi suurimmista taloushallintopalvelujen sekä HR- ja palkkahallintopalvelujen tarjoajista Suomessa. Vuonna 2022 liikevaihtomme oli 53 miljoonaa euroa ja työllistimme noin 700 taloushallinnon ammattilaista.