Plandent Oy on maan johtava hammasalan toimittaja ja täyden palvelun talo. Toimitamme suun terveydenhuollon ammattilaisille kaikki tarvittavat laitteet ja tarvikkeet noin 50 000 tuotteen valikoimasta.

Etsimme nyt Business Applications tiimiimme kokenutta ja innovatiivista vahvistusta. Jos sinulla on vahvaa kokemusta logistiikan ja varaston järjestelmäratkaisuista sekä ERP-järjestelmistä ja haluat olla mukana kehittämässä kriittisiä liiketoimintaratkaisuja osana kansainvälistä toimintaympäristöä – tämä rooli on sinulle!
Solution Owner, Logistics
Tehtävän sisältö
Tässä tehtävässä pääset kehittämään ja ylläpitämään Plandent-konsernin keskeisiä logistiikka- ja varastoratkaisuja, kuten Knapp, Kardex ja nShift. Lisäksi toimit keskeisessä roolissa WMS-ratkaisun käyttöönottoprojektissa ja kokonaisuuden kehittämisessä. Osallistut myös nykyisen ERP-järjestelmän tukeen ja kehitykseen, mahdollistaen saumattoman integraation logistiikkaprosessien ja liiketoimintaratkaisujen välillä.
Työsi on aidosti kansainvälistä – teet tiivistä yhteistyötä erityisesti Ruotsin, Norjan ja Tanskan sidosryhmien kanssa päivittäin. Tässä tehtävässä menestyminen edellyttääkin kykyä kommunikoida sujuvasti eri kulttuurien ja toimintatapojen kanssa. Tehtävä tarjoaa sinulle erinomaisen mahdollisuuden kasvaa asiantuntijana kansainvälisessä liiketoimintaympäristössä.
Tehtävässä keskeiset vastuualueet:
- Logistiikkaratkaisujen kehittäminen: Kehität ja tuet logistiikka- ja varastointiratkaisuja tiiviissä yhteistyössä liiketoimintayksiköiden kanssa eri maissa.
- WMS-kokonaisuuden asiantuntijana toimiminen: Osallistut logistiikkaan liittyvien käyttöönotto- ja kehityshankkeiden suunnitteluun ja toteutukseen osana ERP-järjestelmämme kokonaisuutta.
- FSA-järjestelmän hallinta: Vastaat Field Service Application -järjestelmästä ja sen integraatioista, tuesta ja toimittajayhteistyöstä.
- ERP-tukitehtävissä toimiminen: Toimit osana ERP-tukitiimiä ja osallistut järjestelmän käyttäjätukeen, jatkuvaan kehittämiseen ja käyttötapojen yhtenäistämiseen konsernin eri yksiköiden välillä.
- Kehityksen tiekartan luominen ja ylläpito: Suunnittelet ja hallinnoit logistiikka- ja varastoratkaisujen kehityksen tiekarttaa käyttäen työkaluja kuten Jira, Confluence ja ITSM.
- Tietojen hallinta ja raportointi: Vastaat logistiikkajärjestelmien datan laadusta ja analysoinnista.
Mitä toivomme sinulta?
- Aiempaa kokemusta logistiikka- ja varastointiratkaisujen kehittämisestä, erityisesti IT-järjestelmien näkökulmasta.
- Vankkaa ymmärrystä ERP-järjestelmistä (esim. Microsoft Dynamics AX, D365 F&O), erityisesti logistiikka- ja varastointiprosesseista. Sekä kokemusta työkaluista kuten Jira, Confluence ja ServiceNow tai muista ITSM-järjestelmistä.
- Tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai vastaavaa työssä hankittua osaamista
- Kykyä toimia asiantuntijana monimutkaisissa kehityshankkeissa ja tuoda esiin parhaita käytäntöjä.
- Hyviä vuorovaikutus- ja tiimityötaitoja sekä itseohjautuvaa ja analyyttista työotetta
- Hyvää englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa – ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.
- Onsite-henkisyyttä – työskentely pääkonttorillamme Helsingissä on meille tärkeää.
Kiinnostuitko?
Tartu tilaisuuteen, klikkaa ”hae paikkaa” painiketta ja lähetä hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera 13.8.2025 mennessä. Kannattaa toimia samantien, sillä aloitamme haastattelut kiinnostavien hakijoiden kanssa sitä mukaa kuin hakemuksia saapuu.
Lisätietoja tehtävästä antavat Senior Headhunter Petri Peltoniemi, puh. 050 0840 912 ja Senior Headhunter Asmo Halinen, puh. 040 7278 545.

Plandent-liiketoimintaryhmän tavoitteena on olla Euroopan johtava hammasalan yritysryhmä sekä halutuin yhteistyökumppani niin asiakkaille kuin valmistajillekin. Plandent-liiketoimintaryhmä kuuluu terveysteknologian alalla toimivaan suomalaiseen Planmeca Groupiin, jonka emoyhtiö Planmeca Oy on yksi maailman suurimmista hammashoitolaitteiden valmistajista.