• Yrityksen nimi
  • Sijainti
    Pääkaupunkiseutu
  • Lisätietoja antaa

    Lisätietoja tehtävästä antaa Senior Headhunter Heini Savio, gsm +358 50 322 3283, heini.savio@inhunt.fi.

Kustannus Oy Duodecim julkaisee tietokantoja, terveydenhuollon järjestelmiin integroituja ratkaisuja, verkko-oppimisympäristöä ja kirjoja lääketieteen ja terveydenhuollon ammattilaisille. Julkaisemme myös kansalaisille suunnattua tutkittua terveyteen ja sairauksiin liittyvää tietoa ja sovelluksia. Toimintaamme ohjaa omistajamme, Suomalaisen Lääkäriseuran Duodecimin, yli 130-vuotinen perinne luotettavan ja ymmärrettävän lääketieteellisen tiedon julkaisijana.

Oppiportti on sähköinen oppimisympäristö, joka tarjoaa terveydenhuollon ammattilaisille ja opiskelijoille mahdollisuuden ajasta ja paikasta riippumattomaan koulutukseen. Keskeisinä sisältöinä ovat verkkokurssit, sähköiset oppikirjat, luennot ja laitekoulutukset. Oppiportin asiakkaita ovat terveydenhuollon julkiset ja yksityiset organisaatiot, instituutiot sekä oppilaitokset ja yliopistot.

Oppiportti hakee nyt

Asiakkuuspäällikköä

joka tulee vastaamaan aktiivisesta asiakastyöstä nimettyjen asiakkaiden kanssa. Asiakkuuspäällikkönä varmistat hyvän asiakasyhteistyön toimivuuden sekä palveluiden jatkuvan kehittämisen. Toimit läheisessä yhteistyössä Oppiportin asiakkaiden kanssa varmistaen, että Oppiportti on käytössä parhaalla mahdollisella tavalla, ja että asiakkaiden tarpeet otetaan huomioon palvelun kehityksessä.
Toimintatapasi on asiakaslähtöinen, oma-aloitteinen ja sinulla on positiivinen työskentelyote ja kykyä ajatella kaupallisesta näkökulmasta. Sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot, kyky rakentaa pitkäaikaisia asiakassuhteita ja olet luotettava yhteistyökumppani. Olet hyvin organisoitu ja järjestelmällinen ja sinulla on luovaa idearikkautta ja ongelman ratkaisukykyä.

Asiakkuuspäällikkönä
- vastaat aktiivisesta yhteistyöstä nimettyjen asiakkaiden kanssa.
- vastaat asiakkaiden palveluiden toimivuudesta ja koulutusten suunnitelmallisesta käytöstä.
- tunnistat Oppiportin asiakkaiden tarpeet ja ymmärrät asiakkaiden koulutustarpeet.
- kommunikoit aktiivisesti asiakkaiden tarpeita Oppiportin kehittämisen näkökulmasta.
- varmistat että Oppiportin asiakkaat osaavat hyödyntää kaikkia Oppiportin sisältöjä ja on ajan tasalla palvelun uutuuksista.
- vastaat asiakkaiden mahdollisten ongelmien sujuvasta ratkaisusta ja säännöllisestä raportoinnista.
- osallistut aktiivisesti Oppiportin kehityshankkeisiin ja myyntiin.

Toivomme sinulta
- tehtävään sopivaa koulutusta.
- kokemusta henkilöstön osaamisen kehittämistehtävistä.
- kokemusta Oppiportin asiakkaiden toimintakentästä ja alan käytännöistä.
- hyvä käsitys verkkopalveluista, niiden kehittämisestä ja teknisistä perusratkaisuista.

Tarjoamme sinulle
- monipuoliset työtehtävät, mahdollisuuden päästä kehittämään ja vaikuttamaan.
- joustavat työskentelymahdollisuudet ja viihtyisät työtilat Helsingin ydinkeskustassa.
- asiantuntevan työyhteisön ja kattavat työsuhde-etuudet.
- mahdollisuuden olla mukana rakentamassa ja kehittämässä yhteiskunnallisesti merkittäviä ja kansalaisten hyvinvoinnille tärkeitä palveluita.

Lähetä hakemuksesi alla olevan linkin kautta, liitä mukaan CV:si ja palkkatoiveesi viimeistään 29.5.2019 mennessä. Ole ripeä, käynnistämme haastattelut jo hakuajan kuluessa.

Jätä hakemus

  • Nimi *
  • Syntymäaika *
  • Postinumero *
  • Katuosoite *
  • Postitoimipaikka *
  • Sähköposti *
  • Puhelinnumero *
  • Linkedin URL
  • Työkokemus Vuosina *
  • Palkkatoivomus *
  • Avainsanoja *
  • Kommentti
  • Liitä hakemus ja CV

    Sallitut tiedostomuodot: pdf, doc, docx, txt, rtf. Mikäli et saa liitettyä tiedostoja, toimi seuraavalla tavalla: Lähetä hakemus ilman liitettyjä tiedostoja. Lähetä sen jälkeen tiedostot sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@inhunt.fi ja liitämme ne hakemukseen puolestasi. Voit myös kokeilla jättää hakemuksen toista selainta (esim. Google Chrome tai Mozilla Firefox) käyttäen.
Henkilötietosuojauskäytäntö »