Executive MBA (Creative Leadership)
Ilkka auttaa yrityksiä rakentamaan strategioita, jotka eivät jää kalvoille – vaan näkyvät arjessa, asiakaskokemuksessa ja tuloksissa. Hänellä on yli 15 vuoden kokemus markkinoinnin, liiketoiminnan kehityksen ja strategiatyön johtamisesta niin SaaS-yrityksissä, kuluttajabrändeissä kuin kestävän kehityksen startupeissa.
Ilkan ydinosaamista on yhdistää liiketoimintatavoitteet asiakasymmärrykseen, vastuullisuuteen ja datavetoiseen päätöksentekoon. Hän uskoo, että tulevaisuuden kilpailuetu syntyy siitä, miten yritys hyödyntää tekoälyä strategiatyössään – niin suunnan kirkastamisessa kuin vaikuttavien toimenpiteiden tunnistamisessa.
Ilkka on toiminut toimitus- ja markkinointijohtajana, rakentanut tiimejä nollasta, vienyt brändejä uusille markkinoille ja saanut aikaan kestävää kasvua.
Hän inspiroituu siitä, kun vastuullisuus ei ole vain viestintää, vaan olennainen osa strategiaa – ja kun tekoäly auttaa tekemään parempia päätöksiä, nopeammin ja viisaammin.