Vitabalans Oy on vuonna 1980 perustettu yksityisomistuksessa oleva suomalainen lääketehdas, joka kehittää, valmistaa ja markkinoi resepti- ja itsehoitolääkkeitä, ravintolisiä, lääkinnällisiä laitteita sekä eläinten täydennysrehuja ja hoitotuotteita.
Päämarkkina-alueemme on Suomi, joiden lisäksi meillä on 12 Euroopan maassa tytäryhtiöt ja lisäksi myymme tuotteitamme 9 muuhun Euroopan maahan. Palveluksessamme on n. 240 henkilöä, joista tytäryhtiöissä n. 70 henkilöä. Liikevaihtomme oli viimeisellä tilikaudella 46,7 m€, josta viennin osuus oli 54 %.
Tavoitteemme on palvella asiakkaitamme mahdollisimman joustavasti ja läpinäkyvästi kaikissa tilanteissa. Tahdomme pitää hyvää huolta niin ammattilais- kuin kuluttaja-asiakkaidemme Vitabalans-kokemuksesta. Pääkonttori ja tuotantolaitokset (lääke- ja ravintolisätehtaat) sijaitsevat kaikki Hämeenlinnassa. Vitabalansin tuotteilla on kotimaisesta työstä kertova Avainlippu-tunnus

Etsimme nyt tiimiimme uuteen rooliin
MARKKINOINTIKOORDINAATTORIA
Tehtävän kuvaus:
Markkinointikoordinaattorina toimit keskeisessä roolissa tukemassa kotimaan myynti- ja markkinointitiimiämme päivittäisissä toiminnoissa ja projektien hallinnassa. Etsimme tekijää, joka on oma-aloitteinen ja organisointitaitoinen sekä hallitsee useita projekteja samanaikaisesti ja toimii tehokkaasti myös aikataulupaineen alla.
Keskeiset tehtävät:
- Käynnissä olevien projektien ja kampanjoiden aikataulutus ja koordinointi
- Asiakaspalvelu, tilausten vastaanotto ja asiakaspalautteiden esikäsittely
- Yhteydenpito painotaloihin ja tapahtumatoimistoihin, tarjousten pyytäminen, markkinointimateriaalien tilaaminen sekä kokous- ja messujärjestelyt
- Tuotetietojärjestelmien (esim. Synkka) ja CRM-järjestelmän sekä lääketukkuri Tamron asiakastietojen ylläpito
- Kotimaan nettisivujen ajantasaisuuden valvonta ja muutosten välittäminen Export managereille vientisivujen päivitystä varten
- Myyntiedustajien matkalaskujen esitarkistus
- Sisäisten raporttien päivitykset
- Muut myynnin ja markkinoinnin tukitoiminnot
Mitä odotamme sinulta:
- Aiempaa kokemusta myynti- ja/tai markkinointiosastolla työskentelystä
- Kykyä hallita useita projekteja samanaikaisesti
- Itsenäistä ja itseohjautuvaa työotetta, huolellisuutta ja aikaansaavuutta
- Uusien järjestelmien omaksumiskykyä; raporttien ja CRM-järjestelmän ylläpito (Synkka-järjestelmän tuntemus katsotaan eduksi)
- Kokemus digitaalisten markkinointi- ja sosiaalisen median kanavien tai Adoben design-ohjelmien hallinnasta (luetaan eduksi)
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
- Luontaista kiinnostusta terveys- ja hyvinvointialaa kohtaan
- Tehtävään soveltuvaa koulutusta, esimerkiksi liiketalouden tradenomi
Mitä tarjoamme:
- Vastuullisen ja itsenäisen roolin vakavaraisessa ja kasvavassa yrityksessä
- Mahdollisuuden vaikuttaa liiketoiminnan ja brändien kehittämiseen
- Kilpailukykyisen palkan sekä hyvät edut
- Monipuoliset urakehitysmahdollisuudet yrityksen kasvun myötä
Meidän toimintakulttuurimme on avoin ja organisaatio on matala, jossa jokainen ottaa vastuuta omasta roolistaan ja työskentelee yhdessä yhteisten tavoitteiden saavuttamiseksi. Meillä pääset osaksi tiivistä tiimiä, jossa jokainen pystyy vaikuttamaan yrityksen menestykseen. Työskentelemme viihtyisässä toimistossamme Hämeenlinnassa, hyvien kulkuyhteyksien päässä.
Heräsikö kiinnostuksesi avaintehtävään arvostetussa organisaatiossa? Kerro meille itsestäsi ja lähetä hakemuksesi alla olevan linkin kautta viimeistään 1.6.2025. Toimi nopeasti, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. Liitä hakemukseen CV sekä palkkatoiveesi.
Lisätietoja tehtävästä antaa InHunt Group Oy: Senior Headhunter Katja Selander p. +358 50 440 0589 ja Senior Headhunter Peter Koistinen, p. +358 50 066 8633