Vahvasta ICT-osaamisestaan tunnettu Office Management Finland palvelee PK-yrityksiä ja -yhteisöjä Espoosta ja Tampereelta käsin. Kokemusta meillä on jo vuodesta 2009. Tyytyväiset asiakkaamme saavat meiltä ICT-ulkoistuksen ja pilvipalvelujen lisäksi myös esitystekniikan ratkaisut. Suomessa työskentelee noin 45 alan rautaista ammattilaista.
Emoyhtiömme perustettiin Ruotsissa vuonna 1993. Sen jälkeen olemme auttaneet 8000 yritystä Pohjoismaissa vapauttamaan korvaamatonta aikaa tehostamalla niiden toimistotoimintoja.
Office management toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa.

Etsimme nyt uutta
Country Manageria
johtamaan toimintaamme Suomessa.
Sinulla on täysi tulosvastuu liiketoiminnasta Suomessa. Maajohtaja on konsernin ICT- johtoryhmän jäsen ja raportoi Pohjoismaiden ICT- johtajalle Ruotsiin.
Yhtiö on pääasiassa myyntiorganisaatio, joka etsii parhaita mahdollisia ratkaisuja asiakkailleen. Vahvat ja pitkäaikaiset suhteet toimittajiin, kuten Microsoft ja HP, ovat onnistumisen edellytys tehtävässä.
Tehtäväsi on määritellä sopiva etenemistapa ja varmistaa parhaiden pohjoismaisten käytäntöjen hyödyntäminen. Olet aktiivinen osallistuessasi strategisiin kehitysprojekteihin avainasiakkaiden kanssa ja varmistat, että ne tukevat asiakkaiden tavoitteita ja samalla parantavat yrityksen liiketoimintaa ja kannattavuutta. Osallistuminen suurimpien asiakassopimusten hoitoon ja uudistuksiin on osa rooliasi.
Country Manager on aktiivinen ja kiinnostunut kehittämisestä kaikilla organisaation tasoilla. Hän on tavoitettavissa, helposti lähestyttävä ja etsii ennakoivasti kehityskohteita. Hyvien työolojen varmistaminen lainsäädäntöä ja yrityksen arvoja noudattaen on tärkeä osa työtäsi. Tavoitteena Great Place to Work.
Odotamme sinulta
- Useamman vuoden relevanttia johtamiskokemusta P&L- vastuulla
- Kokemusta ICT-liiketoiminnasta, kokemus tuotteiden tai palveluiden myynnistä tai toimittamisesta on etu
- Näyttöjä tuloksellisesta liiketoiminnan johtamisesta
- Yrittäjähenkisyyttä ja tekijä asennetta
- Kehittävää otetta ja kasvuhakuista toimintatapaa
Tarjoamme sinulle
- Mielenkiintoisen ja laaja-alaisen toimenkuvan
- Mahdollisuuden johtaa ja kehittää myyntihenkistä ammattilaisten työyhteisöä
- Näköalapaikka ja vaikuttamisen mahdollisuus myös pohjoismaisella tasolla
- Hyvät kansainvälisen konsernin uramahdollisuudet
Arvostamme lisäksi
- Kokemusta M&A-prosesseista
- Kokemusta leasing-liiketoimintamalleista (rahoitus)
- Soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai vastaavaa työssä saavutettua osaamista
Kiinnostuitko? Jätä meille hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen 21.3.2023 mennessä, haastattelemme ehdokkaita jo hakuaikana. Kysymyksiisi vastaavat InHuntin Headhunterit Atte Andersson, 044 9755602 ja Ari Rahkonen, 040 7543966.