Jokainen yritys haluaa välttää hukkaa ja liikaa ristikkäisvetoa yrityksen toiminnoissa. Silti myynti, markkinointi ja viestintä ovat useassa yrityksissä kasvaneet liian erilleen, vaikka kyse on yhteisestä palvelusta ja asiakkaan auttamisesta ja tuesta.
Itse näen usein, ettei kasvu niinkään tarvitse uutta resurssia vaan oivalluksia siitä, miten käyttää nykyiset resurssit paremmin yhteiseksi hyödyksi ilman ristivetoja. Panosta siis siihen, että toimitte myynnin, markkinoinnin ja viestinnän keinoin mahdollisimman hyvin yhteen.
Alla neljä vaikuttavinta muutoksen ideaa siitä, mitä johtajana voit asialle tehdä.
Riko rohkeasti rakenteita. Uudistuminen kaipaa sitä, että tehdään asioita uudella tavalla.
Lue lisää InCrestin palveluista ja siitä, miten autamme organisaatioita onnistumaan muutoksessa täältä>>
Auttaa johtoryhmää pysähtymään hetkeksi, mittaamaan strategian todellista vaikutusta ja tekemään fokusoituja, vaikuttavia päätöksiä.
Lue lisää ja kysy ajankohtainen tarjouksemme.


 
 
 
 



