Kokkolan satama – voimakkaasti kasvava kolmen sataman kokonaisuus.
Kokkolan sataman kautta kulkee noin viisi miljoonaa tonnia tavaraa vuodessa, kuten irtotavaralasti, tuulivoimalakomponentit, kontit, kemikaalit ja muu kappaletavara. Satamassa käy vuosittain 600 laivaa, josta osa on Suomen suurimpia Panamax- sekä Cape Size luokan laivoja. Toimintaamme leimaa pitkäjänteinen kehitystyö mittavine ja oikea-aikaisine investointeineen, tehokkuus sekä asiakaslähtöinen palvelu. Lisäksi Kokkolan satamassa sekä lähialueilla vallitsee poikkeuksellisen voimakas ns. puhtaaseen siirtymään liittyvä toiminta. Satamamme kuuluu Suomen viiden suurimman sataman joukkoon.
Satamakonserniin kuuluvat Kokkolan Satama Oy (emoyhtiö) ja tytäryhtiö Silverstone Bay Logistics Oy. Konsernin palveluksessa on yhteensä 30 henkilöä. Kokkolan Satama Oy on Kokkolan kaupungin omistuksessa oleva yhtiö.
Kokkolan Satama – tehokas, monipuolinen ja turvallinen valinta. www.portofkokkola.fi
Haemme tiimiimme kaupallista päällikköä
Kaupallisen päällikön tehtävä on uusi. Tehtäviin kuuluu yrityksemme palvelujen myyntityö, kaupallisen toiminnan järjestämistä mukaan lukien palveluiden tarjouslaskentaa ja hinnoittelua sekä kaupalliset myynti- ja ostopalvelusopimukset. Kaupallinen päällikkö raportoi toimitusjohtajalle ja on johtoryhmän jäsen.
Tehtäviin sisältyy aktiivista yhteydenpitoa asiakkaisiin sekä viestintää liittyen käytännön asioiden koordinointiin ja asioiden sujuvaan etenemiseen kaikkien logistiikkaketjun kumppanien kesken. Kaupallinen päällikkö toimii myös asiakkaiden ja Sataman palvelutuotanto-osaston välisenä yhteyshenkilönä sekä seuraa ja tuo aktiivisesti asiakas- ja markkinatietoa johtoryhmälle.
Arvostamme kokemusta ja osaamista seuraavista asioista:
- kokemusta B2B-myynnistä, erityisesti kansainvälisestä myynnistä
- vahvaa tarjouslaskenta- ja hinnoittelukokemusta
- vahvaa liiketaloudellista ymmärrystä
- kokemusta vienti – ja tuontitoiminnoista ja/tai logistiikkatoiminnoista Suomessa sekä kansainvälisesti
- yliopistotutkintoa, myös ammattikorkeakoulututkinto on mahdollinen
Työssä tarvittavat kieli- ja muut taidot:
- suomi, englanti ja ruotsi, muu kielitaito katsotaan eduksi
- hyvät ja sujuvat viestintätaidot
- hyvät liiketoiminnassa tarvittavat laskentataidot (mm. tarjous- ja hinnoittelulaskenta)
- monipuolista osaamista, tuntemista ja hyödyntämistä IT-alan teknologiasovelluksista
- MS Office-taidot (Excel, Word, Power Point)
- kokemusta some-alustojen käytöstä
Persoonallisuudelta toivomme:
- tavoitteellista aikaansaavaa asennetta
- aitoa kiinnostusta toimia asiakkaiden kanssa
- kiinnostusta aistia aktiivisesti toimialan muuttuvia tilanteita
- kykyä ja intoa kehittää kaupallista toimintaa
- joustavuutta, oma-aloitteisuutta, paineensietokykyä sekä hyviä neuvottelutaitoja
- analyyttista ja systemaattista työotetta
Varsinainen työntekopaikka on Kokkolan Satamassa. Työ on pääosin lähityötä ja etätyö on mahdollista silloin tällöin käytännön tehtävien niin salliessa.
Tarjoamme sinulle:
- Mielenkiintoisen tehtävän kansainvälisessä ja voimakkaasti kehittyvässä kasvuyrityksessä.
- Loistavat puitteet kehittää toimintaa ja kasvaa rautaisten ammattilaisten kanssa.
- Positiivisen, energisen ja kannustavasti kilpailuhenkisen ilmapiirin.
- Hyvät henkilöstöedut sekä kehittymismahdollisuudet.
- Hyvähenkisen työyhteisön ja mukavat työkaverit
Kiinnostuitko?
Lisätietoja antavat InHunt Groupin Senior Headhunterit Raimo Kielinen 0400 660 746, raimo.kielinen@inhunt.fi ja Marita Vuorinen, 050 4863848, marita.vuorinen@inhunt.fi
Hae paikkaa alla olevan painikkeen kautta viimeistään 17.9.2023!