Sales Representative

Vantaa / Uusimaa

Lisätietoja tehtävästä antavat Senior Headhunter Martti Mäyry 0400 239 245 ja Senior Headhunter Ari Rahkonen 040 754 3966.

ABAX on yksi isoimmista telematiikka-alan yrityksistä Euroopassa, joka tarjoaa monipuolisia ratkaisuja ajopäiväkirjaa, työkalujen seurantaa sekä kokonaisvaltaista kalustonhallintaa varten. Paikannamme yli 500 000 erityyppistä kalustoyksikköä ympäri maailmaa. Vuonna 2020 ABAX aloitti matkansa kehittääkseen mobiilisti ajoneuvokalustosta kerättyä dataa, jota voidaan hyödyntää muun muassa ajoneuvojen vakuutuksissa ja leasing-toiminnoissa tehokkaasti.

ABAXin ratkaisut auttavat asiakkaita työskentelemään tehokkaammin, ympäristöystävällisemmin ja turvallisuutta unohtamatta. Ratkaisumme auttaa tehostamaan työpäivien kulkua, toimimaan viranomaisvaatimusten mukaisesti sekä parantamaan yrityksen tuottavuutta.

Toimimme ympäri Eurooppaa ja yrityksessämme työskentelee eri alan asiantuntijoita yli 350 henkilöä. Päätoimipisteemme sijaitsee Norjassa, muut toimipisteemme Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa, Hollannissa, Belgiassa, Puolassa ja Englannissa. Arvomme: Innostunut, asiakaslähtöisyys, innovatiivisuus ja kestävä kehitys, muodostavat perustan jokapäiväiselle työllemme, joka tunti ja joka päivä.

Haluaisitko olla osana yhtä vaikuttavimmista tulevaisuuden telematiikan toimijoista?


ABAX Finland Oy vahvistaa Suomen myyntitiimiään ja haemme nyt


SALES REPRESENTATIVE


Tässä roolissa kontaktoit ja tapaat potentiaalisia yritysasiakkaita. Sinulla on erittäin tärkeä rooli uusien asiakkaiden löytämisessä ABAXille ja kehität asiakassalkkuamme yhdessä muun myynti- ja asiakashoitotiimin kanssa.

Tehtäväkuvaus

  • Prospektoit ja varaat laadukkaita tapaamisia yritysten päättäjien kanssa asetettujen henkilökohtaisten tavoitteiden mukaisesti
  • Järjestä myyntitapaamisia potentiaalisten asiakkaiden kanssa.
  • Työskentelet tiiviissä yhteistyössä kollegoidesi kanssa varmistaaksesi, että uudet asiakkaat tutustuvat ABAX:in SaaS -palveluihin parhaalla mahdollisella tavalla ja viet kaupat maaliin.
  • Myynnin työkalut auttavat sinua menestymään tehtävässä


Tarjoamme sinulle
kasvavan, dynaamisen ja kansainvälisen työympäristön sitoutuneiden ja omistautuneiden kollegoiden kanssa. ABAXilla ei ole kahta samanlaista päivää, ja tarjoamme monipuolisen ja vastuullisen roolin. Oikealla ajattelutavalla tämä rooli haastaa ja antaa sinulle mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi. Lisäksi voimme tarjota sinulle kilpailukykyisen palkan, joka koostuu peruspalkasta ja myynnin tulokseen perustuvasta palkkiosta. Viihtyisän työympäristön ABAX:in Vantaan toimipisteessä. Teemme kaikkemme edistääksemme työntekijöiden tyytyväisyyttä – työssä ja vapaa-ajalla.

Muita etuja ovat mm

  • Aloitus ABAX Schoolin kautta, jossa opit lisää organisaatiostamme, visiostamme, missiostamme ja palveluistamme
  • Kilpailukykyisen palkan kannustavalla myyntiprovisiolla + muut työsuhde-edut
  • Yhteiset kansainvälisen yhtiön kokoontumiset
  • Hyvät työolosuhteet


Odotamme
että olet henkilö, joka tunnistaa itsensä neljästä arvostamme: innostunut, innovatiivisuus, asiakaslähtöisyys ja kestävä kehitys. Uskomme, että olet tuloshakuinen, aktiivinen, työskentelet sinnikkäästi ja keskityt aina korkean laadun tuottamiseen positiivisella mielellä. ABAX:lla arvostamme suuresti tiimityötä, jossa tiimipelaajana oleminen on välttämätöntä jatkuvan menestyksemme kannalta. Ihanteellisena ehdokkaana, pidät haasteista, olet halukas kehittymään ja tuloksien saavuttaminen motivoi sinua eteenpäin.

Vaaditut taidot ja pätevyys

  • Aikaisempi kokemus uusasiakasmyynnistä sekä hyvä liiketoimintaymmärrys B2B:stä
  • Erinomaiset kommunikaatiotaidot (kirjallisesti ja suullisesti) suomen kielellä
  • Hyvät kommunikaatiotaidot englannin kielellä, koska tämä on yrityskielemme
  • Kyky kommunikoida monella tasolla eri toimialojen yrityksissä

Lisäksi arvostamme

  • Kokemusta SaaS-ratkaisuista ja telematiikasta
  • Kokemusta IoT:stä ja suoramyynnistä sekä toimialatuntemusta
  • mutta edellisiä tärkeämpääkin on into ja halu oppia uutta sekä sinua kiinnostaa teknologisten ratkaisuiden kanssa toimiminen


Lisätietoja tehtävästä antavat Senior Headhunter Martti Mäyry 0400 239 245 tai Senior Headhunter Ari Rahkonen 040 754 3966. Lähetä hakemuksesi ja CV palkkatoivomuksineen alla olevan linkin kautta mahdollisimman pian tai viimeistään 17.3.2023. Toimi nopeasti, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana.

Haku työpaikkaan on päättynyt. Hakemuksia ei voi enää jättää. Kiitos mielenkiinnostasi!

avoin työpaikka ikoni

Rekrytointi tulossa?

Autamme mielellämme. Ota meihin
yhteyttä ja palaamme sinulle 24h sisällä.

Uusimmat työpaikat
TUOTANTOJOHTAJA - Finnforel, Varkaus
Treasury Lead - LähiTapiola Rahoitus Oy
CEO
Toiminnanjohtaja
Aluejohtaja
Liity sisäpiiriin ja

Tilaa InHunt Groupin Uutiskirje

Vastaanota sähköpostiisi tieto uusista avoimista työpaikoista, blogi-postauksista ja podcast-jaksoista.

Uusimmat

Blogista

Kuvassa InHunt Groupin headhunttereita. Bannerkuva blogille: Osaajapula jarruttaa kasvua Pohjanmaalla – yritykset tarvitsevat ratkaisuja nyt
Osaajapula jarruttaa kasvua Pohjanmaalla – yritykset tarvitsevat ratkaisuja nyt
Pohjanmaalla osaajapula on kasvanut kriittiseksi kasvun esteeksi. Tuore tutkimus osoittaa, että jopa 75 % alueen yrityksistä kokee työvoiman saatavuuden rajoittavan...
BLOGIT (1200x630px) INHUNT - InCrest_Kun työmatkasta tuli arvov
Kun työmatkasta tuli arvovirta ja mitä siitä voi oppia
Kun arjen työmatka muuttuu arvovirraksi, se paljastaa yllättävän paljon myös työelämästä. Jokainen sujuva vaihe vie kohti tavoitetta – jokainen viive synnyttää...
Somebannerkuva uutiselle: InHunt Group SSJS:n tapahtumakumppaniksi .
InHunt Group Suomen Strategisen Johtamisen Seuran (SSJS) tapahtumakumppaniksi
InHunt Group on aloittanut yhteistyön SSJS:n tapahtumakumppanina vahvistaakseen yritysten strategista vaikuttavuutta. Kumppanuus yhdistää InHuntin ja InCrestin...
Mies työskentelee kannettavalla tietokoneella ulkona, suunnittelee yrityksen kasvua ja tulevaa yrityskauppaa.
Yrityskauppa – strateginen prosessi, ei sattuma
Yrityskauppa on paljon enemmän kuin yksittäinen tapahtuma – se on strateginen prosessi, joka kannattaa aloittaa hyvissä ajoin ennen ostajayhteydenottoja. Huolellinen...
yhteistyö kättely ikoni

Haluatko kuulla lisää palveluistamme?

Tällä lomakkeella voit pyytää lisätietoja InHuntin palveluista yrityksille. Avoimet työpaikat sekä hakuohjeet löytyvät täältä.

    Ota yhteyttä ja
    palaamme sinulle
    24h sisällä.

    InHunt Group on perustettu vuonna 2008  ja on nyt Suomen suurin suorahakutoimija. InHunt toimii jo kahdeksalla paikkakunnalla Suomessa.  Lisäksi InHunt Groupilla on oma kansainvälinen suorahakuverkosto – InHunt World, joka kattaa 29 maata ja kokoaa parhaat paikalliset toimijat yhteen. InHunt apunasi – ympäri maailman.

    Tilaa uutiskirje

    YHTEYSTIEDOT

    myynti@inhunt.fi

    Äyritie 12 C
    (vastaanotto Äyritie 12 B)
    01510 Vantaa