Fonecta tarjoaa yrityksille tehokkaat digitaaliset ratkaisut verkosta löytymiseen, markkinointiin sekä parempaan asiakasymmärrykseen”. Fonectan missio on auttaa suomalaisia yrityksiä parantamaan digitaalista kilpailukykyään. Fonecta työllistää neljällä paikkakunnalla yhteensä n. 250 asiantuntijaa, jotka palvelevat 30 000 yritysasiakasta ympäri Suomen. Fonecta konserniin kuuluu myös digitaalisen myynnin- ja markkinoinnin asiantuntijatoimisto OIKIO, joka on keskittynyt web analytiikkaan, konversio-optimointiin, hakukoneoptimointiin ja online-mainonnan optimointiin.
Etsimme Turkuun,
Customer Success Team Manager
Haemme tiiminvetäjää vastaamaan Fonectan proaktiivisesta asiakaspalvelusta ja sen tällä hetkellä kaksitoistahenkisen tiimin päivittäisestä johtamisesta.
Tehtävä on erittäin tärkeä Fonectan kilpailukyvyn kannalta. Päivittäisessä yhteistyössä asiakkaiden kanssa sinä ja tiimisi tarjoatte heidän tarpeisiinsa parhaiten sopivia ratkaisuja ja seuraatte näiden toimivuutta ja kehitystarpeita systemaattisesti. Päätehtävänä ja tavoitteena on pitää huolta asiakkaista ja varmistaa asiakkuuksien jatkuminen. Esihenkilönä tuet ja motivoit tiimin jäseniä ja varmistat, että asiakkaat saavat hyötyä valitsemistaan ratkaisuista. Toimitte tiiminä asiakkaan suuntaan proaktiivisesti ja annatte asiakkaille heidän kaipaamaansa tukea. Sinä ja tiimisi toimitte myös tärkeänä linkkinä yhtiön myynti- ja tuotetiimien suuntaan, toimittaen tärkeää informaatiota asiakkaiden hyötyyn ja parempaan menestykseen liittyen. Toimit yhteyshenkilönä yhtiön muiden tiimien suuntaan ja vastaat asiakaspalveluun liittyvien kysymysten ratkaisemisessa. Raportoit tehtävässäsi Fonectan Head of Customer Successille.
Tehtävässä menestyminen edellyttää:
- toimimista luontevasti asiakasrajapinnassa ja valmiutta ja kyvykkyyttä kehittää toimintoja asiakkaiden parhaan kokemuksen aikaansaamiseksi.
- aiempaa kokemusta asiakkuuksien hoidosta. Olet myös itse toiminut aktiivisessa asiakaspalvelussa, jossa ei ainoastaan vastata asiakkaiden yhteydenottoihin, vaan myös itse kontaktoidaan heitä aktiivisesti ja tehokkaasti.
- vahvaa kokemusta innostavasta ja tavoitteellisesta tiimin vetämisestä ja toimintatapamuutosten onnistuneesta läpiviennistä.
- aiempaa näyttöä muutosjohtamisesta (suunnittelu ja jalkauttaminen).
- sinulla on käyttäjäkokemusta erilaisista CRM tai ERP järjestelmistä, esim. Sales Force sekä Microsoft Office sovelluksista.
Henkilönä olet itsenäiseen työskentelyyn tottunut ja painetta sietävä. Olet määrätietoinen ja energinen ihmisten johtaja. Toimintasi on tavoitteellista. Lähestyt asioita ja ongelmatilanteita systemaattisen faktapohjaisesti ja haet ratkaisua positiivisesti omaa tiimiäsi ja sidosryhmiä sopivasti haastaen. Olet oppimis- ja kehittymishaluinen ja -kykyinen etkä pelkää haasteita. Asiakkuuksien ja toimintamallien kehittämiseen liittyvät taitosi ja positiivinen ”Yes we can” – asenteesi auttavat sinua onnistumaan tiukoissakin tilanteissa. Omalla esimerkillisellä toiminnallasi ja tavallasi johtaa olet hyvän ja positiivisen yrityskulttuurin rakentaja Fonectan arvojen ”Fokuksella, Fiksusti ja Fiiliksellä” mukaisesti.
Fonecta tarjoaa ainutlaatuisen näköalapaikan modernien markkinointiratkaisujen maailmaan. Fonecta on Great Place to Work – sertifioitu yritys jo toisena vuotena peräkkäin. Kulttuurimme on välittävä ja oikeudenmukainen. Ihmiset ovat Fonectan sydän ja suurin voimavara. Työyhteisömme on avoin ja kannustava ja huolehdimme siitä, että Fonecta on esteetön työpaikka.”
Toimipisteesi on Fonectan Turun tiloissa, Kupittaalla.
Mikäli koet tehtävän omaksesi, niin lähetä CV ja hakemuksesi oheisen linkin kautta.
Lisätietoja tehtävästä antavat InHunt Group Oy:ssä

