Carglass Finland Oy on osa Belron-konsernia, joka on maailman johtava ajoneuvolasien korjaamiseen, vaihtamiseen ja kalibrointeihin keskittynyt yritys. Belron-konserni toimii yli 40 maassa eri maanosissa ja liikevaihtomme oli 6,5 Mrd Eur vuonna 2024. Suomessa toimimme yli 40 paikkakunnalla n. 150 henkilön voimin. Pääkonttorimme sijaitsee Raisiossa. Toimimme vastuullisesti ja aidosti välittäen – välitämme asiakkaistamme, henkilöstöstämme ja yhteiskunnastamme. Yrityksellemme on myönnetty Ecovadis Platinum -sertifikaatti. Kasvumme Suomessa jatkuu ja etsimme joukkoomme kokenutta ja tuloshakuista Customer Experience Manageria | Asiakaskokemuspäällikköä.
Customer Experience Manager | Asiakaskokemuspäällikkö
Haluatko olla mukana rakentamassa markkinajohtajan asiakaskokemusta, joka todella jättää jäljen? Carglass® etsii Customer Experience Manageria, joka osaa muuttaa asiakasymmärryksen konkreettisiksi teoiksi ja vie asiakaskohtaamisemme uudelle tasolle – digitaalisesti, mitattavasti ja asiakaslähtöisesti. Jos sinulla on näyttöjä vaikuttavien asiakasratkaisujen suunnittelusta ja toteutuksesta ja haluat olla osa kasvavaa, kunnianhimoista tiimiä – nyt on hyvä hetki hypätä kyytiin.
Roolissasi Customer Experience Managerina tehtäväsi on varmistaa, että jokainen asiakaskohtaaminen on sujuva, saumaton ja brändimme arvojen mukainen – alusta loppuun. Johdat asiakaskokemuksen jatkuvaa kehittämistä ja viet asiakaspolun digitalisaatiota eteenpäin yhdessä avainasiakkaidemme ja sisäisten tiimien kanssa.
Vastaat asiakaspalvelukeskuksestamme ja sen suorituskyvystä – seuraat, kehität ja viet käytäntöön ratkaisuja, jotka näkyvät asiakastyytyväisyydessä, konversiossa ja liiketoiminnan kasvussa. Toimit aktiivisessa roolissa konsernin ja Nordicin yhteistyössä: jaat oppeja, sparraat kollegoita ja tuot asiakasymmärrystä mukaan päätöksentekoon.
Olet myös tärkeä osa myyntitiimiä ja työskentelet tiiviissä yhteistyössä markkinoinnin, myynnin ja muiden maiden asiantuntijoiden kanssa. Osaat yhdistää asiakasymmärryksen ja datan. Viet tulokset käytäntöön – tavalla, joka näkyy suoraan KPI:ssä.
Raportoit tehtävässäsi kaupalliselle johtajalle.
Sinulta odotamme:
- Näyttöä asiakaskokemuksen kehittämisestä erityisesti B2C-ympäristössä
- 3–5 vuoden kokemusta ihmisten johtamisesta ja tulosten aikaansaamisesta
- Markkinoinnin tai vastaavan alan tutkintoa. Laajaa kokemusta markkinoinnista ja data-analyysistä
- Kokemusta digitaalisessa ympäristössä työskentelystä ja intohimosta uusia teknologioita kohtaan
- Kykyä tuottaa ja kehittää dataa ja raportoida tuloksista johdolle
- Kykyä luoda oivalluksia ja analyyseja alueeltasi
- Kunnianhimoa nähdä mahdollisuuksia kasvavassa liiketoiminnassa
- Ennakoivaa työskentelytapaa, vahvaa johtamistaitoa sekä erinomaisia viestintä- ja yhteistyötaitoja
- Jatkuvaa halua oppia ja kehittää itseäsi sekä kouluttaa ja kehittää muita
- Sujuvaa puhutun ja kirjoitetun suomen ja englannin kielen taitoa. Työkielemme on englanti
Tarjoamme sinulle:
Carglassilla ihmiset ovat liiketoimintamme keskiössä. Meillä on syvä ja pitkäaikainen sitoutuminen tarkoitukseemme ”aidosti välittäen” – asiakkaillemme, henkilöstöllemme, osakkeenomistajillemme ja yhteiskunnalle. Olemme saavuttaneet Ecovadis Platinum -sertifikaatin.
Tarjoamme:
- Avainroolin vahvassa, hyvin tunnetussa brändissä, jolla on merkityksellinen tehtävä
- Rajat ylittävää tukea ja yhteistyötä globaalissa organisaatiossa
- Kilpailukykyisen palkan ja edut
- Viihtyisän työpaikan pääkonttorillamme Raisiossa
Kiinnostuitko?
- Hae nyt ja auta meitä varmistamaan, että useammat autoilijat saavat nopeaa ja luotettavaa palvelua silloin kun he sitä eniten tarvitsevat.
- Käymme hakemuksia läpi jatkuvasti, joten älä jää odottelemaan!
- CV:n ja hakemuksesi sekä palkkatoiveesi voit jättää alla olevasta HAE PAIKKAA -painikkeesta
- Lisätietoja antaa InHunt Group Oy:n Harri Knaapi, +358 45 869 8228 (heinäkuussa rajoitetusti tavoitettavissa, tiistaisin kello 14-16)
