Senior Financial Controller

Navigator Partners Oy
/ Uusimaa

Navigator Partners on yritys- ja taloushallintoon erikoistunut kasvava auktorisoitu tilitoimisto. Tarjoamme asiantuntija- ja konsultointipalveluja kotimaisille ja kansainvälisille yhtiöille sekä niiden suomalaisille tytäryhtiöille, erilaisille sijoittajille ja varainhoitajille, perheille ja perheyrityksille, säätiöille ja kiinteistösijoittajille. Palvelemme myös yksityishenkilöitä tarjoamalla hallinto-, hallinnointi- ja raportointipalveluja sekä näihin liittyviä veropalveluja.

Haemme Senior Financial Controlleria Helsingin toimistollemme. Toimit osana tiimiä, joka keskittyy talous- ja yrityshallintoon, ja vastaat samalla omista asiakkaistasi. Asiakasvastuullisena kontrollerina sinulla on kokonaisvastuu asiakkaittesi taloushallinnosta ja konserniraportoinnista. Hoidat muun muassa päivittäistä kirjanpitoa, vero- ja viranomaisraportointia, tilinpäätöksiä, asiakasraportointia ja muuta yrityshallintoa. Osallistut myös asiakkaiden prosessien kehittämiseen. Yhteydenpitomme asiakkaidemme kanssa on aktiivista: raportoimme sovitun mallin mukaisesti ja tapaamme asiakkaita säännöllisesti.

Mitä toivomme sinulta

Toivomme, että olet laskentatoimen tradenomi tai ekonomi, ja että sinulla on vähintään 5–10 vuotta työkokemusta vastaavista itsenäisistä tehtävistä. Menestyminen tehtävässä edellyttää relevanttia kokemusta konserniraportoinnista ja tilinpäätöksistä. IFRS osaaminen katsotaan eduksi. Käytämme päivittäin useita taloushallinnon ohjelmistoja, kuten Visma Fivaldi, Netvisor, Fennoa ja Accuna. Toivomme sinulta myös sujuvaa suomen kielen taitoa ja arvostamme hyvää englannin kielen taitoa. Toivomme myös, että olet kiinnostunut taloushallinnosta, tarkka ja vastuuntuntoinen, omaat hyvän paineensietokyvyn ja osaat priorisoida. Olet omatoiminen, itseohjautuva, positiivinen ja iloinen. Viihdyt työskennellessäsi yhdessä muiden kanssa toimistollamme. Olet sosiaalinen tiimipelaaja, joka auttaa mielellään muita tarvittaessa.

Mitä tarjoamme sinulle
Navigator Partners on perustettu vuonna 2002. Pääkonttorimme sijaitsee Helsingin ytimessä, osoitteessa Yrjönkatu 9A. Lisäksi meillä on toimistot Kirkkonummella. Yhtiössämme työskentelee yli 50 henkilöä. Panostamme paljon henkilöstöömme, mikä näkyy korkeana viihtyvyytenä ja erittäin tyytyväisinä asiakkaina. Meille on tärkeää jatkuva työssä oppiminen ja tarjoamme mahdollisuuksia syventää osaamista tai edetä joko sijoitus- tai säätiöyhteistyö tehtäviin tai tiiminvetäjäksi. Tarjoamme kilpailukykyisen kuukausipalkan lisäksi myös lounasedun sekä liikunta- ja kulttuurisetelit ja kattavan työterveyshuollon.

Kiinnostuitko? 
Kerro meille itsestäsi ja lähetä hakemuksesi sekä CV:si ja palkkatoiveesi viimeistään 22.10.2025 mennessä alla olevan linkin kautta. Toimi nopeasti, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana! 

Lisätietoja tehtävästä: 
InHunt Groupin Senior Headhunterit: 

  • Jyrki Hämäläinen, p. +358 40 0467792
  • Yrjö Lehtonen, p. +358 40 5874176

Jaa somessa:

avoin työpaikka ikoni

Rekrytointi tulossa?

Autamme mielellämme. Ota meihin
yhteyttä ja palaamme sinulle 24h sisällä.

Uusimmat työpaikat
Aluejohtaja
Toimitusjohtaja – Kirkkonummen Huolto Oy
Verkställande direktör – Kirkkonummen Huolto Oy
Konttorinjohtaja
Projektipäällikkö/projektijohtaja
Liity sisäpiiriin ja

Tilaa InHunt Groupin Uutiskirje

Vastaanota sähköpostiisi tieto uusista avoimista työpaikoista, blogi-postauksista ja podcast-jaksoista.

Uusimmat

Blogista

BLOGIT (1200x630px) INHUNT - InCrest_Kun työmatkasta tuli arvov
Kun työmatkasta tuli arvovirta ja mitä siitä voi oppia
Kun arjen työmatka muuttuu arvovirraksi, se paljastaa yllättävän paljon myös työelämästä. Jokainen sujuva vaihe vie kohti tavoitetta – jokainen viive synnyttää...
Somebannerkuva uutiselle: InHunt Group SSJS:n tapahtumakumppaniksi .
InHunt Group Suomen Strategisen Johtamisen Seuran (SSJS) tapahtumakumppaniksi
InHunt Group on aloittanut yhteistyön SSJS:n tapahtumakumppanina vahvistaakseen yritysten strategista vaikuttavuutta. Kumppanuus yhdistää InHuntin ja InCrestin...
Mies työskentelee kannettavalla tietokoneella ulkona, suunnittelee yrityksen kasvua ja tulevaa yrityskauppaa.
Yrityskauppa – strateginen prosessi, ei sattuma
Yrityskauppa on paljon enemmän kuin yksittäinen tapahtuma – se on strateginen prosessi, joka kannattaa aloittaa hyvissä ajoin ennen ostajayhteydenottoja. Huolellinen...
Kuvassa Suomalainen työ ry:n puheenjohtaja Kati Ihamäki.
Uudelleenbrändäys loi uudet lähtökohdat toimitusjohtajan rekrytointiin
Uudistuksia luotsanneen toimitusjohtajan siirtyessä eteenpäin Suomalainen työ ry tarvitsi johtajan, joka jatkaa ja juurruttaa muutoksen käytäntöön. InHunt auttoi...
yhteistyö kättely ikoni

Haluatko kuulla lisää palveluistamme?

Tällä lomakkeella voit pyytää lisätietoja InHuntin palveluista yrityksille. Avoimet työpaikat sekä hakuohjeet löytyvät täältä.

    Ota yhteyttä ja
    palaamme sinulle
    24h sisällä.

    InHunt Group on perustettu vuonna 2008  ja on nyt Suomen suurin suorahakutoimija. InHunt toimii jo kahdeksalla paikkakunnalla Suomessa.  Lisäksi InHunt Groupilla on oma kansainvälinen suorahakuverkosto – InHunt World, joka kattaa 29 maata ja kokoaa parhaat paikalliset toimijat yhteen. InHunt apunasi – ympäri maailman.

    Tilaa uutiskirje

    YHTEYSTIEDOT

    myynti@inhunt.fi

    Äyritie 12 C
    (vastaanotto Äyritie 12 B)
    01510 Vantaa