Fleet Innovation on kotimainen, vuonna 2007 perustettu yritys. Alun perin yrityksen toiminnan kulmakivenä oli tarjota palveluja yritysautoilun hankintojen kilpailutukseen. Nykyään Fleet tarjoaa laajoja yritysautoiluun liittyviä kokonaispalveluratkaisuja. Olemme myös ainoa palveluntuottaja Suomessa, jolta saa sekä yritysautoiluun liittyvät palvelukokonaisuudet että työsuhdepyöräilyn ratkaisut.
Vastaamme noin 8 000 yritysauton hallinnoinnista ja palvelemme pian 50 000:ta työsuhdepyörään oikeutettua FleetBike-liikkujaa.

Etsimme nyt uutta
Asiakkuusjohtajaa
vahvistamaan myyntiämme erityisesti julkisen sektorin asiakkuuksissa.
Tavoitteenamme on kasvattaa nimetyn asiakassalkun arvoa ja saavuttaa lisämyyntiä. Tehtäviisi kuuluu tulos-, hoito- ja johtamisvastuu nimetyistä asiakkaista sekä julkisen puolen sidosryhmien johtaminen. Vastuullasi on myös vuosisuunnitelman ja vuosibudjetin laadinta kaupallisen johtajan kanssa. Raportoit suoraan kaupalliselle johtajalle.
Etsimme henkilöä, jolla on vahvaa osaamista B2B-myynnistä ja asiakkuuksien hoidosta, erityisesti julkisen hallinnon alalta. Valittavan henkilön on hallittava ratkaisumyynnin malli sekä pystyttävä käsittelemään dataa ja tekemään sen avulla johtopäätöksiä. Toivomme, että hakijalla on näyttöjä onnistumisista julkisen ja yksityisen sektorin ostoprosesseissa sekä hyvät taidot käsitellä dataa ja Exceliä työvälineenä.
Sopivin tausta tehtävään on aiempi työskentely ratkaisu- tai projektimyynnin parissa ja kokemus ”business developerin” tai konsultin roolista. Tärkeimmät osaamisvaatimukset ovat vahva B2B-osaaminen, kokemus julkisesta sektorista, oman myyntiputken ja myyntityön johtaminen sekä projektiratkaisumyynnin osaaminen. Englannin kielen taito on myös välttämätön.
Luonteenpiirteiltäsi olet ratkaisukeskeinen, analyyttinen ja systemaattinen. Menestyt tehtävässä, jos sinulla on edellä mainittujen ominaisuuksien lisäksi hyvät johtamistaidot, olet tuloshakuinen ja paineensietokykyinen.
Tarjoamme sinulle monipuolisen ja vakituisen työn kasvavan, kannattavan ja innovatiivisen liikkumisen ratkaisuja tarjoavan yrityksen avainhenkilönä. Pääset työskentelemään dynaamisessa työympäristössä, jossa työtyytyväisyys on tutkitusti kiitettävällä tasolla. Saat mahdollisuuden luoda uudenlaisia palveluratkaisuja yritysten autokannan hallinnointiin sekä itsenäisen työn, jossa pystyt itse vaikuttamaan toimenkuvaasi ja työaikoihisi. Tarjoamme myös kattavat työsuhde-edut, mukaan lukien työsuhdepyörän.
Mikäli koet, että sinulla on tarvittavat taidot ja kokemus tehtävään, lähetä hakemuksesi ja CV:si alla olevan Hae paikkaa -linkin kautta. Haastattelemme ehdokkaita jo rekrytointiprosessin aikana, joten toimithan ripeästi. Lisätietoja tehtävästä antavat InHunt Group Oy:n Senior Headhunterit Atte Andersson, 044-975 5602 ja Casimir Tallqvist, 040-555 7790.