Pajalanmäen Kuljetus Oy on kotimainen, lämpösäädeltyihin kuljetuksiin erikoistunut yritys, joka on perustettu vuonna 1999. Yrityksemme liikevaihto vuonna 2024 oli noin 7 miljoonaa euroa ja työllistämme 24 henkilöä. Toimintamme keskittyy pääasiassa Pohjoismaiden ja Baltian alueelle, mutta luotettavan yhteistyöverkostomme avulla tarjoamme kuljetuksia myös muihin maihin. Tarvittaessa hoidamme myös tavaran vienti- ja tuontitullaukset. Pajalanmäen Kuljetus Oy:n toiminta-ajatuksena on tuottaa laadukkaita kuljetuspalveluita, joita räätälöidään ja kehitetään asiakkaan tarpeiden mukaan.

Haemme tiimiimme nyt
Kuljetussuunnittelijaa
Etsimme nyt tiimiimme kuljetussuunnittelijaa vastaamaan Norjan alueen kuljetusten suunnittelusta ja organisoinnista. Tehtävässäsi suunnittelet kuormia ja reittejä meidän ja asiakkaiden järjestelmiä hyödyntäen huomioiden kuljettajien työlainsäädännön vaatimukset. Ohjeistat kuljettajia, tuet heidän työtään ja olet mukana luomassa hyvää tiimihenkeä. Pidät aktiivisesti yhteyttä myös asiakkaisiin ja olet heidän luottohenkilönsä kuljetusten järjestämisessä. Sinulla on myös pelisilmä huomata jokapäiväisessä toiminnassa parannuskohteita ja kehittää työskentelytapoja tehokkaimmiksi. Osallistut ajojärjestelyn päivystysvuoroihin joka kolmas viikko.
Odotamme sinulta:
- Järjestelmällisyyttä, organisointikykyä ja ongelmanratkaisutaitoja
- Hyviä vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
- Teknologista osaamista järjestelmien parissa ja kiinnostusta oppia niitä
- Esimiestaitoja ja johtamispotentiaalia vastuullisimpiinkin tehtäviin
- Stressinsietokykyä ja joustavuutta
- Asiakaslähtöisyyttä, yrittäjähenkisyyttä ja talousosaamista
- Soveltuvaa koulutustaustaa, esimerkiksi logistiikka-alalta tai liiketoiminnan kehittämisestä
- Suomen, ruotsin/norjan ja englannin riittävää osaamista
Tarjoamme:
- Vakituisen työsuhteen vakavaraisessa perheyrityksessä, jossa on pitkät työsuhteet ja pieni vaihtuvuus
- Laadun ohjaaman työkulttuurin, matalan organisaation ja nopea päätöksenteon
- Mahdollisuuden päästä vaikuttamaan ja kehittämään toimintaa
- Hyvälle tyypille mahdollisuuden kehittyä ja kasvaa vaativampiin liiketoiminnan johtotehtäviin
- Kilpailukykyisen palkan, päivystyskorvauksen ja lisäedut kuten laajennettu sairausvakuutus ja vapaa-ajan tapaturmavakuutus.
- Hybridityömallin, läsnäoloa Kaustisten toimistolla vähintään 3 päivää viikossa
- Hyvän työilmapiirin, tiiviin porukan ja mutkatonta yhteistyötä
Kiinnostuitko?
Lähetä hakemuksesi ja ansioluettelosi oheisen linkin kautta mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Viimeinen päivä hakemuksille on 26.3.2025 Lisätietoja tehtävästä antavat InHunt Groupin Raimo Kielinen, p. 0400 660 746, raimo.kielinen@inhunt.fi tai Marita Vuorinen, p. 050 486 3848, marita.vuorinen@inhunt.fi