Söderberg & Partnersilla palvelemme suomalaisia yrityksiä ja julkista sektoria sekä kansainvälisiä yhtiöitä, joilla on yrityksiä tai liiketoimintaa Suomessa. Vakuutusmeklaripalvelumme avaavat näiden yhtiöiden ja yhteisöjen ovet kansainvälisille vakuutusmarkkinoille. Tuomme asiantuntevat palvelut laajasti suomalaisen yrityskentän saataville. Olemme laajentamassa liiketoimintaamme sekä tiivistämässä yhteistyötä konsortiomme yhtiöiden kesken. Sen myötä olemme hakemassa tiimiimme vahvistusta. Kun sinulla pysyy talouden ja hallinnon kokonaiskuva ja pienet yksityiskohdat hyvin hallussa ja hoidossa, niin saatat olla Söderberg & Partnersin tuleva
Hallinto- ja talousjohtaja
Tarvitsemme sinua tukemaan ja johtamaan muutosmatkaamme itseohjautuvasti tiiviissä yhteistyössä toimitusjohtajan kanssa. Tarjoamme sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden olla yhdistämässä useita yhtiöitä yhdeksi ja luoda taloushallinnon puitteet, jotka mahdollistavat kasvumme vielä tästä hetkestä eteenpäinkin. Tämä on vastuullinen johtotehtävä, jossa pääset vaikuttamaan ja näyttämään kykysi.
Tehtävässä vastaat yhtiömme taloushallinnosta ja sen prosessien rakentamisesta liiketoimintojen yhdistyessä. Monipuoliseen toimenkuvaasi kuuluvat myös henkilöstöhallinto, it-hankinnat sekä lisenssihallinto ja compliance- ja markkinointiprosessit. Vastaat tilitoimisto- ja tilintarkastuskumppanuuksista. Työskentelet yhteistyössä Groupin taloushallinnon kanssa ja vastaat ryhmän edellyttämien raporttien sisällöstä. Tuot analyyttistä tietoa yhtiön liiketaloudellisen päätöksenteon tueksi.
Sinulla on näyttöjä yhtiön taloushallinnon itsenäisestä johtamisesta ja kehittämisestä (budjetointi, raportointi, kustannusten, taseen ja tilinpäätöksen seuraaminen, veroasiat). Olet kerännyt kokemusta myös henkilöstö- ja it-hallinnosta sekä corporate governancesta. Kirjanpito on meillä ulkoistettu mutta osaat työskennellä kumppanin kanssa työtä ohjaten (GAAP ja IFRS). Palveluliiketoiminnan sisäinen laskenta innostaa ja motivoi sinua. Englannin kielen taitosi on sujuvaa. Työssäsi on apua, jos sinulla on yrityskauppoja takana.
Sinulla on kyky ilmaista itseäsi niin, että monimutkaisista asioista tulee ymmärrettäviä. Osoitat can do -asennetta, kun johdat vastuullasi olevia asioita ja ihmisiä. Sinusta on mukava olla mukana yrityksessä tässä voimakkaan kasvun ja muutoksen vaiheessa, koska tykkäät tehdä asioita muiden mukana. Olet yhteistyökykyinen ja saat ihmiset mukaasi. Et tyydy ymmärtämään vain taloushallintoa vaan haluat ymmärtää liiketoiminnan sen taustalla.
Saat tukea työssäsi Ruotsin ja Norjan yhtiöiltä mutta prosessit rakennetaan itsenäisesti Suomessa. Tämä tehtävä on sisällöltään ainutlaatuisen mielenkiintoinen. Tiimimme on innostunut ja asiantunteva. Palkkaus ja työsuhde-etumme ovat kilpailukykyiset.
Meillä on käsillä mielenkiintoinen kasvutarina ja toivomme, että sinä tulet mukaan rakentamaan sitä ja kasvamaan kanssamme.
Hae tehtävää heti tai viimeistään 14.12.2020. Aloitamme haastattelut välittömästi sopivien kandidaattien kanssa.
Söderberg & Partners Oy on suomalaisten meklariyritysten konsortio, jonka kotimaan verkostossa on kymmenen toimipistettä kautta maan. Konsortio kuuluu kansainväliseen Söderberg & Partners Groupiin (perustettu 2004), joka on yksi Pohjoismaiden johtavista vakuutus- ja rahoitustuotteiden neuvojista ja välittäjistä. Ryhmässä työskentelee 2 200 henkilöä seitsemässä maassa.