InHunt Groupilla tuli 3000 seuraajaa täyteen juhannuksen alla. Kun verrataan lukemaa suomalaisiin suorahakualan yrityksiin LinkedInissä, voidaan todeta, että InHunt liikkuu aivan omilla luvuilla:
InHunt hoitaa LinkedIniä ja muita sosiaalisen median kanavia (mm. Facebook, Twitter & Google Plus) 100 %:sti itse ja päivittää kanaviin uutta sisältöä aktiivisesti n. 5 kertaa viikossa. Päivitykset koostuvat lähinnä avoimista työpaikoista, mielenkiintoisista artikkeleista, uutisista sekä omista InHunt.fi:ssä julkaistavista jokaviikkoisista blogikirjoituksista.
”Teimme n. puolitoista vuotta sitten selkeän linjauksen, että lähdemme panostamaan sosiaaliseen mediaan sekä myös muihin digitaalisiin kanaviin. Tavoitteena on tietysti ollut InHuntin tunnettuuden lisääminen, mutta myös yleisen tietoisuuden lisääminen suorahaku- ja rekrytointialasta. Haluamme raottaa verhoa kulissien taakse sekä tarjota ilmaista hyötyä ihan jokaiselle työelämässä olevalle tai sinne haluavalle. Blogimme mm. saa osakseen tuhansia vierailuja joka kuukausi ja määrä kasvaa koko ajan. ”, kertoo InHunt Groupin kehitysjohtaja Teemu Ruuska.
Kun otetaan mukaan myös suomalaiset rekrytointiyritykset, on InHunt siltikin kärkipaikalla seuraajamäärissä:
– Barona Group, 2699 seuraajaa
– Staffpoint, 1535 seuraajaa
– Eilakaisla, 1017 seuraajaa
– VMP, 705 seuraajaa
Ja jos et vielä seuraa InHuntia sosiaalisessa mediassa, niin tee se nyt:
SEURAA INHUNTIA LINKEDINISSÄ: http://www.linkedin.com/company/inhunt-group-oy
Tykkää InHuntista Facebookissa: https://www.facebook.com/InhuntGroup
Seuraa InHuntia Twitterissä: https://twitter.com/InHuntGroup