Wau mikä päivä! KIITOS, että sain olla korvana ja peilinä Sinulle tänään!

Pari viikkoa sitten toimarimme Kari Juutilainen kirjoitti jutun Linkkariin  siitä, että haluamme auttaa ja meille voi soittaa, vaikkei just nyt olis yhtään mitään ostamassakaan. Juttu rikkoi kaikki ennätykset näyttömäärissä ja tykkäyksissä ja Karille sekä meille muillekin tuli todella paljon positiivista palautetta.

Tämän innoittamana päätimme tänään pitää InHuntin porukalla yhteisen kontaktointipäivän, johon reilut parikymmentä headhunteriamme eri puolilta Suomea pääsi osallistumaan. Juttelimme päivän aikana satojen toimitusjohtajien kanssa ja jaoimme kokemuksiamme Teamsin välityksellä kolmen tunnin välein. 

Sen lisäksi, että sovimme tänään yli 250 asiakastapaamista loppukeväälle, meidät suuresti yllätti ja erityisesti lämmitti saamamme huikea palaute, jonka nykyiset ja tulevat asiakkaamme antoivat.

Ihan yleisellä tasolla voi todeta, että soittomme ilahdutti monia, eikä yksikään tavoittamamme ihminen ollut pahoillaan yhteydenotostamme. Oli hienoa nähdä, miten johtajat katsovat eteenpäin. Yleensä kiireisilläkin toimareilla tuntui olevan myös aikaa puhua tilanteestaan ja siitä, miten kukin valmistautuu elämään koronan jälkeen. Näissä vaikeissa hetkissähän toimitusjohtaja on monesti aika yksin. Tuli vahva tunne, että soittoamme arvostettiin.

KOHTAAMISTEN AATELIA!

Tässä sanasta sanaan muutamien toimareiden kommentteja:

”Oli tosi mukavaa, kun soitit, kiitos sinulle siitä.”

”On tosi kiva tunne, kun olette kiinnostuneita siitä, miten meillä ja minulla menee tällaisena vaikeana aikana.”

“Tässä on kaikki aika kulunut ihan vain yrityksen akuuttien käytännön arkiasioiden toimien varmistamisessa. Ehkäpä onkin paikallaan katsoa välillä vähän kauemmaksikin kantavia asioita, vaikkakin tässä uudessa tilanteessa ei kovin kauas meinaa nähdäkään.”

”Kiitos kun löysitte meille kaksi hyvää asiantuntijaa. Annoin teistä vinkin yrittäjätutulleni. Soittakaahan perään ja sanokaa, että Paavo pyysi soittamaan.”

”Ei voi olla totta, että joku kysyy mitä minulle kuuluu? Mahtavaa!”

”Kiitos soitostasi, joka mukavasti katkaisi paineista päivääni.”

”Toimitusjohtajanne aiempi postaus ja teidän kaikkien viesti on auttanut minua jaksamaan.”

”Kiitos kun soitit ja sparrasit, soitan varmasti Sinulle, jos paine nousee liian kovaksi.”

”Huippua, että on ihmisiä, jotka auttavat. Tiedätte, että tj:nä on homma välillä kovin yksinäistä! Varsinkin tällaisessa poikkeustilanteessa!”

”Kiitos että soitit ja toit kalenteriini tapaamisen, joka kuulostaa businekselta eikä koronalta!”

Olihan kyllä taas huikea päivä ja kiva olla osana tätä aktiivisesta huippuporukkaa!

Terhi Okkonen

Senior Headhunter