InHunt on media – ja se on hyväksi asiakkaillemme

Jaa somessa:

Inhunt Group on tunnetuin suorahakutalo ja yksi tunnetuimmista brändeistä Linkedinissä Suomessa kaikki toimialat mukaan lukien. Alusta saakka olemme tavoitelleet tilannetta, jossa olemme suorahaussa paitsi markkinajohtaja myös media. Nyt voimme sanoa, että olemme molempia – ja tiedämme, että tämä on paras tapa tuottaa lisäarvoa kaikille asiakkaillemme.

InHunt Groupilla ja headhuntereillamme on LinkedInissä yli 700.000 seuraajaa. Tämän päälle tulevat vielä seuraajat muilta somealustoilta. Tavoitamme johtajista yli 80 prosenttia. LinkedInissä InHuntilla on yli 10 miljoonaa näyttöä ja tykkäyksiä yli 100.000.

On tärkeätä, että meistä puhutaan. Vielä tärkeämpää on, että esillä pitämistämme asioista on hyötyä ihmisille ja yrityksille. Siksi nostamme tärkeitä teemoja työnhausta, suorahausta, rekrytoinnista, työhaastatteluihin valmistautumisesta, johtamisesta, uraohjauksesta ja valmentamisesta. Tällä kaikella on merkitystä ihmisille, sillä ei ole helppoa olla työnhakija – eikä sen sopivan työntekijän löytäminenkään ole juuri koskaan läpihuutojuttu.

Teemmekö LinkedInissä ja muilla alustoilla markkinointia ja sisältömarkkinointia? Kyllä, sillä some tarjoaa oivallisen mahdollisuuden kertoa työnhakijoille ja yrityksille tuotteistamme ja siitä, mitä kaikkea lisäarvoa yhteistyö kanssamme tuottaa.

Teemmekö myös journalismia, koska olemme media? Teemme ainakin vastuullista ja innostavaa brändijournalismia. Se on ollut tietoinen valintamme. InHunt julkaisee blogeja, kolumneja, tiedotteita, suorahakuun liittyviä uutisia, podcasteja ja videohaastatteluja enemmän kuin yksikään toinen suorahaku- tai rekrytointialan yritys. Kiinnostavan ja hyödyllisen sisällön määrä ei ole meille itseisarvo, vaan haluamme vastata sekä työnhakijoiden että palkkaavien yritysten aitoon tarpeeseen saada tietoa, apua ja tukea.

Olemme nopeimmin kasvanut suorahakutalo Suomessa ja kansainvälistymme vauhdilla. Suurin osa toimeksiannoistamme on suorahakuja, joihin on yhdistetty some. Teemme toki paljon hiljaisia hakuja, mutta suuri osa kasvustamme on seurausta siitä, että asiakkaammekin ovat todistaneet toimintatapamme edut: InHuntin suorahakutapa, johon on integroituna haun julkisuus, tuottaa asiakkaillemme kiistatonta lisäarvoa brändinäkyvyyden ja laajemman tavoittavuuden ansiosta.

Modernissa hunttauksessa tavoitellaan muitakin kuin vain niitä henkilöitä, jotka ovat löydettävissä perinteisessä suorahaussa tai rekrytoinnissa. InHuntin hauissa huntatut saavat kovia kilpailijoita niistä, jotka tavoitamme somekanavien ja oman sivustomme kautta. Sanottakoon se nyt selvästi: vanha systeemi on aikansa elänyt eikä tee oikeutta sille kaikelle talentille, joka on löydettävissä yhdistämällä erilaisia tapoja tavoittaa huippuosaajia.

Miksi InHunt haluaa olla itse oma mediansa? Siksi, että haluamme ihmisten löytävän unelmiensa työpaikkoja ja yritysten löytävän hyviä työntekijöitä.

Blogiartikkelin kirjoittaja:

Jari Tourunen
Senior Headhunter, InHunt Group Oy

Jaa somessa:
avoin työpaikka ikoni

Rekrytointi tulossa?

Autamme mielellämme. Ota meihin
yhteyttä ja palaamme sinulle 24h sisällä.

Liity sisäpiiriin ja

Tilaa InHunt Groupin Uutiskirje

Vastaanota sähköpostiisi tieto uusista avoimista työpaikoista, blogi-postauksista ja podcast-jaksoista.

Uusimmat työpaikat
Head of Claims, Protector
Intendentti
Projektipäällikkö/projektijohtaja
Hallitusammattilainen
Tre småbarnspedagoger med stort hjärta!
Uusimmat

Blogista

Kuvasa henkilö tekemässä työpaikkahakemusta tietokoneella.
Headhunterin näkökulma: Miksi hakemusta ei kannata jättää viime tippaan?
Julkisella sektorilla on yhä yleistä jättää työhakemus aivan viime tipassa. Mutta mitä se kertoo hakijasta ja mitä headhunter ajattelee siitä? Lue, miksi ajoissa...
Kilpailuetu osana strategiaa on yrityksesi turbomoottori_1200x630px
Kilpailuetu osana strategiaa on yrityksesi turbomoottori!
Moni strategia jää suunnitelman tasolle, koska kilpailuetu puuttuu. Kun kilpailuetu määritellään, siitä tulee strategian moottori, joka ohjaa valintoja ja tuo...
Nainen tähyilee ikkunasta korkeassa toimistorakennuksessa.
Milloin yrityksen huono tulos on merkki toimitusjohtajan vaihdon tarpeesta? 
Toimitusjohtajan vaihdon tarpeellisuus on monisyinen kysymys, joka vaatii strategista, taloudellista ja inhimillistä harkintaa. Pelkkä huono tulos ei riitä syyksi.
Mies miettii toimistossa yhtälöitä.
Strateginen epäselvyys – vai kyvyttömyys tulkita ja yhdistellä dataa?
Strateginen epäselvyys – vai kyvyttömyys tulkita ja yhdistellä dataa? Strateginen epäselvyys kuulostaa houkuttelevalta. Se viittaa joustavuuteen, avoimiin vaihtoehtoihin...
yhteistyö kättely ikoni

Haluatko kuulla lisää palveluistamme?

    Ota yhteyttä ja
    palaamme sinulle
    24h sisällä.

    InHunt Group on perustettu vuonna 2008  ja on nyt Suomen suurin suorahakutoimija. InHunt toimii jo kahdeksalla paikkakunnalla Suomessa.  Lisäksi InHunt Groupilla on oma kansainvälinen suorahakuverkosto – InHunt World, joka kattaa 29 maata ja kokoaa parhaat paikalliset toimijat yhteen. InHunt apunasi – ympäri maailman.

    Tilaa uutiskirje

    YHTEYSTIEDOT

    myynti@inhunt.fi

    Äyritie 12 C
    (vastaanotto Äyritie 12 B)
    01510 Vantaa

    Artikkelisarja rekrytointiprosessin parantamiseksi

    Teen itse ja säästän - vai säästänkö?

    Jätä sähköpostiosoitteesi, niin lähetämme sinulle kolme faktantäyteistä työnantajille ja yrityksen päättäjille suunnattua asiantuntija-artikkelia sekä viikottaisen uutiskirjeemme. Voit halutessasi poistua postituslistalta uutiskirjeen lopussa olevasta linkistä.