Vuoden 2013 lopulla InHunt Group uusi verkkosivunsa yhteistyössä Grapevine Median kanssa. Samalla meni uusiksi taustajärjestelmä, joka on erittäin kriittinen koko InHuntin liiketoiminnan kannalta.
InHuntin sivustoilla on kuukausitasolla yli 10.000 kävijää. Vahvan kehityksen ja digitalisoitumisen myötä tämä päivä asettaa verkkosivuille myös uudenlaisia haasteita. ”Halusimme satsata ennen kaikkea kolmeen asiaan, jotka ovat visuaalinen ilme, käytettävyys ja responsiivisuus. Verkkoa kulutetaan yhä enemmissä määrin tableteilla ja älypuhelimilla ja näin sivujen täytyy olla responsiiviset, jotta käyttäjäkokemus on hyvä. Uusien sivujemme kautta on erittäin helppo löytää palveluistamme tietoa, selailla avoimia työpaikkoja ja jättää hakemus, oli kädessä sitten tabletti, älypuhelin, Macci tai PC. Sivustot ovat saaneet erittäin hyvän vastaanoton ja olemme itsekin erittäin tyytyväisiä lopputulokseen.”, toteaa InHunt Groupin kehitysjohtaja Teemu Ruuska.
Lisätietoja:
Teemu Ruuska, Kehitysjohtaja, InHunt Group Oy, puh. 040 700 1303